در حال بارگذاری ...

مدیر جدید روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر منصوب شد

رئیس مجموعه تئاترشهر در حکمی مدیر جدید روابط عمومی این مجموعه را منصوب کرد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، درحکم سید صادق موسوی خطاب به سید محسن حسن زاده آمده است:
بی شک رکن رکینی که می تواند هر سازمانی را بی پیرایه تصویر کند و به گفته معروف آیینه تمام نمای آن باشد، واحد روابط عمومی است.
این ضرورت در قلب تپنده تئاتر ایران همیشه به چشم آمده و وجود یک روابط عمومی فعال و کارآمد نیاز کتمان ناپذیر این مجموعه بوده است. با در نظر گرفتن ظرفیت بالقوه خبری و لزوم ارائه تصویری درست و واقع بینانه از فعالیت های تئاترشهر، همچنین ارتباطی پویا و سازنده با هنرمندان و اهالی رسانه لازم است رویکردی فعالانه تر در این واحد حاکم شود.
بنابراین با توجه به سابقه رسانه ای و تجارب ارزنده شما در حوزه روابط عمومی و شناخت مبتنی بر دانش از فضای هنری کشور به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مدیر روابط عمومی مجموعه تئاترشهر منصوب می نمایم.
امیدوارم با اتکال به ایزد یکتا در انجام امور محوله موید و منصور باشید.
شایان ذکر است، محسن حسن زاده دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است که پیش از این به عنوان مدرس، روزنامه نگار، منتقد، و کارشناس امور رسانه ای در روزنامه امتیاز، سایت ایران تئاتر، مجموعه تئاتر شهر و روابط عمومی معاونت امور هنری  فعالیت داشته است. از وی تاکنون چندین مقاله و اثر پژوهشی در حوزه تئاتر منتشر شده است. همچنین در کارنامه هنری  حسن زاده کارگردانی  و بازی در آثار نمایشی چون "بیداری در خواب هزار من"، "نیمه مانده نامه نیما"، "فرجام سفر طولانی طوبی"، "آژیر چهارگوش" و "کالیگولا" دیده می شود.