در حال بارگذاری ...

مدیرکل هنرهای نمایشی از نمایش های خیابانی جشنواره تئاتر صاحبدلان بازدید کرد

مدیرکل هنرهای نمایشی ضمن بازدید از آثار نمایشی جشنواره تئاتر صاحبدلان، اضافه شدن بخش پیامبر (ص) به این جشنواره را اقدامی مناسب شمرد و گفت: باید این قبیل اقدامات افزایش یابد و تمام کاهای ما رنگ و بوی پیامبر(ص) داشته باشد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی روز پنجشنبه 17 آبان ماه با حضور در محوطه باز تئاتر شهر به تماشای نمایش های خیابانی سومین جشنواره تئاتر صاحبدلان پرداخت.
مدیرکل هنرهای نمایشی در حاشیه این بازدید، برگزاری بخش ویژه پیامبر(ص) در جشنواره تئاتر صاحبدلان را اقدامی مناسب خواند و گفت: هر کاری که می توانیم باید در این حوزه انجام دهیم زیرا دین اسلام آخرین دین خداست و پیامبر ما خاتم انبیاست؛ مفتخریم که از این انسان بزرگ پیروی می کنیم. هرچه فعالیت در حوزه این بزرگواران انجام دهیم شایسته است، خصوصا در شرایطی که دشمنان ما عزم خود را برای اهانت جذب کرده اند باید از این اتفاقات بیشتر انجام شود.
وی تصریح کرد: باید تاسف خورد که بگذاریم به پیامبرمان اهانت شود بعد کارهایی را انجام دهیم، البته اقداماتی انجام شده اما آنچه می گویم به جهان اسلام است. باید از این قبیل اقدامات در وصف پیامبر اکرم اسلام  افزایش یابد و تمام کارهای ما رنگ و بوی پیامبر(ص) داشته باشد.