در حال بارگذاری ...

”بهاره رهنما” با ”اعترافات یک عشق” به جشنواره تئاتر تک نفره می آید

بهاره رهنما، که این روزها مشغول اجرای نمایش "چشم هایی که مال توست" در فرهنگسرای نیاوران است، از اجرای نمایش "اعترافات یک عشق"در قالب جشنواره تئاتر تک نفره خبر داد.

رهنما، که این روزها اوقات پرکاری را در تئاتر می گذراند، در گفت و گو با سایت ایران تئاتر، گفت: "اعترافات یک عشق" را حمید پاک سرشت و سجاد افشاریان نوشته اند و در آن داستان نمایش "این تابستان فراموشت کردم"، با ایجاد تغییراتی در متن و شیوه اجرا، روایت می شود.
وی که مدتی پیش هم نمایش "این تابستان فراموشت کردم" را در خانه هنرمندان ایران به صحنه برده بود، درباره اجرای "اعترافات یک عشق" اظهار کرد: با توجه به اینکه از جمله شرایط جشنواره تئاتر تک نفره عدم اجرای یک اثر و یا ایجاد تغییراتی در متن برای یکسان نبودن داستان و اجرا با اثر پیشین است، تصمیم گرفتم نمایش "این تابستان فراموشت کردم" را به شکل جدیدی با عنوان "اعترافات یک عشق" به صحنه ببرم.
رهنما، با بیان اینکه نسیم ادبی در دو اپیزود این اثر به ایفای نقش خواهد پرداخت، گفت: با توجه به اینکه فعالیت گروه "این تابستان" بیشتر بر مونولوگ متمرکز است، در بخش غیر رقابتی جشنواره تئاتر تک نفره شرکت کردم و از میان سه اثر پیشنهادی، این نمایش برای اجرا انتخاب شد.
این هنرمند فعال تئاتر با اشاره به اثر دیگری که قرار است با همکاری گروه نمایش "این تابستان" در قالب جشنواره تئاتر تک نفره اجرا شود، تصریح کرد: "باز باران با ترانه" عنوان نمایشی است که حمید پاک سرشت آن را به نگارش درآورده و امیر صادقی نیز کارگردانی آن را برعهده دارد.
رهنما، که خود در این نمایش به ایفای نقش می پردازد، اذعان کرد: این نمایش، که اثری تک نفره است، در یک فضای خیالی روایت می شود که در آن داستان با صدای فردی، که تماشاگر او را نمی بیند، ادامه پیدا می کند.
وی با یادآوری اینکه پیش از این نیز از شهاب حسینی و هدیه تهرانی برای اجرا استفاده شده است، تاکید کرد: به منظور بهره گیری از صدایی رسا، به شهاب حسینی و حامد بهداد پیشنهاد همکاری داده شده است که با توجه به شرایط و علاقه شان انتخاب می شوند.
بازیگر نمایش "باز باران با ترانه" در پایان بیان کرد: در موسیقی این اثر، از یکی از آهنگ های گروه ونگشو استفاده شده و این گروه در اجرای هرچه بهتر این نمایش همکاری خواهند داشت.
گفتنی است، جشنواره تئاتر تک نفره بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.