در حال بارگذاری ...

معرفی آثار برگزیده جشنواره مونولوگ پارین

بهزاد مرتضوی با اعلام برگزیدگان جشنواره مونولوگ پارین از اجرای عمومی این آثار در تماشاخانه پارین خبر داد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، طبق گفته بهزاد مرتضوی مدیر تماشاخانه پارین به دلیل کیفیت آثار به جای 3 اثر نمایشی 4 اثر برگزیده شده اند.
اعضای هیئت داوران این جشنواره متشکل از امیر کاوه آهنین جان، اصغر دشتی، روزبه حسینی و صادق ملکی 4 اثر را به عنوان اثر برگزیده معرفی کردند که در این میان مونولوگ "فردا" نوشته و کار امید سهرابی حائز رتبه اول شد.
همچنین با رای هیات داوران سه اثر نمایشی دیگر به عنوان رتبه دوم معرفی شدند که این آثار عباتند از: “بیدار خوابی” به کارگردانی شادی اسدپور، “شمس الماله” به کارگردانی محمد عابدی نسب و “عشق بازی سایه ها” به کارگردانی مهران جلیلوند.
علاوه بر این نمایشنامه “شمس الماله” نوشته سهراب حسینی به عنوان متن برتر معرفی شد که بدین ترتیب در فصل نامه کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر چاپ خواهد شد.
مدیر تماشاخانه پارین همچنین از اجرای عمومی این آثار خبر داد و افزود: بعد از دریافت مجوز، آثار برگزیده در تماشاخانه پارین اجرا خواهند شد و به احتمال زیاد دو اثر در سال 91 اجرا می شوند و  اجرای دو نمایش دیگر هم به سال 92 موکول خواهد شد.
گفتنی است، جشنواره مونولوگ پارین با دبیری امیرکاوه آهنین جان طی دو روز و با اجرای ۱۰ نمایش در تماشاخانه پارین برگزار شد.