در حال بارگذاری ...

تقدیر گروه نمایش ”درخشش در ساعت مقرر” از هما روستا

گروه نمایش «درخشش در ساعت مقرر» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد حمید سمندریان، اجرای خود را به هما روستا تقدیم کرد.

 

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، حمیدرضا نعیمی، نویسنده و کارگردان نمایش بعد از پایان اجرا گفت: به طور حتم تمامی دست اندرکاران عرصه تئاتر به حضور و نفس گرم شما تماشاگران زنده ایم که اگر غیر از این باشد، مرگ تئاتر حتمی است.
وی ادامه داد: نمایش« درخشش در ساعت مقرر» با سختی های بسیار زیادی آماده اجرا شد؛ اما با حمایت هایی بسیاری از دوستان توانستیم این نمایش را به صحنه ببریم  که در اینجا لازم است از همه این دوستان تشکر کنم.
کارگردان نمایش «درخشش در ساعت مقرر » در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: از لحظه ای که اجرای این نمایش شکل گرفت، حضور یک نفر همواره به عنوان پشتیبان در کنار ما بود. حتی در زمانی که در این دنیا حضور داشت به عنوان پشتیبان همراه ما بود این در حالی است که من در طول زندگی خود نبود 2 نفر را باور نخواهم کرد که اولین نفر پدرم و دومین نفر حمید سمندریان است.
نعیمی افزود: با احترام به حضور هنرمندان و عزیزانی چون ابراهیم اثباتی، حمید لبخنده، صادق موسوی  که مهمان امشب نمایش ما  بودند اجرای امشب را به صورت ویژه به خانم هما رستا تقدیم می کنیم و امیدوارم حضور موثر ایشان در صحنه های تئاتر همواره مستمر باشد.
براساس این گزارش هما روستا نیز با تقدیر از گروه اجرایی نمایش گفت: خوشحالم که شاهد به صحنه رفتن یک نمایش با کیفیت و جدی بودم. نمایشی که با دیدن آن لذت فراوانی بردم و امیدوارم گروه اجرایی نمایش در کارهای بعدی خود نیز موفق باشند.
شایان ذکر است نمایش «درخشش در ساعت مقرر» هر روز غیر از شنبه ها ساعت 19 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.