در حال بارگذاری ...

تماشاگران از هر ملیتی در جشنواره مفهوم نمایش ”سردار مهر و ماه” را دریافت می کنند

حسین پارسایی، که نمایش "سردار مهر و ماه"را در قالب سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه می برد، گفت: به دلیل وجود جلوه های تصویری بالا در نمایش "سردار مهر و ماه"تماشاگران از هر ملیتی که در جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور داشته باشند، مفهوم اصلی نمایش را دریافت می کنند.

پارسایی، کارگردان نمایش "سردار مهر و ماه"، در گفت و گو با سایت ایران تئاتر اظهار کرد: قصد داریم پیش از اجرای نمایش، فیلم کوتاهی را به زبان انگلیسی درباره خط اصلی داستان برای تماشاگران بازگو کنیم تا مفهوم  نمایش برای هر بیننده ای قابل فهم و مشخص باشد.
وی، که به تازگی این نمایش را در تالار وحدت به صحنه برده است، در ادامه بیان کرد: این نمایش تجربه ای است که با فاصله اندکی از اجرای عمومی در جشنواره، بدون تغییر در متن، صحنه ها و عوامل، به صحنه خواهد رفت.
"سردار مهر و ماه" روایت دستان سرداری است که به جای رساندن جرعه ای آب به کودکان تشنه، دریایی از حقیقت را از دیروز تا امروز و به آیندگان نمایان می کند؛ دست هایی که هرگز به وصال آب نمی رسند و مشکی که هرگز پر از آب نمی شود و... .
عوامل این نمایش عبارت اند از: کوروش سلیمانی و سعید داخ بازیگران، محمدرضا کوهستانی نویسنده، جهانسوز فولادی انتخاب موسیقی، مژگان عیوضی طراح لباس، سیامک احصایی طراح صحنه و نادر رجب پور طراح حرکت.
گفتنی است، نمایش "سردار مهر و ماه" سه شنبه و چهارشنبه، 3 و 4 بهمن ماه، ساعت 18 در قالب سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تالار وحدت به صحنه خواهد رفت.