در حال بارگذاری ...

فعالیت تالار قشقایی و سایه از فردا آغاز ‌شود

شهریار رشیدعلی‌پور گفت:هنوز میزان خسارت به صورت مبلغ خاصی مشخص نشده ولی تمام هزینه‌ها را شرکت توسعه فضاسازی فرهنگی پرداخت می‌کند. در ضمن قرار است شرکت گاز و مخابرات برآوردها را به ما بدهند.

پیش بینی می‌کنیم اجرای تالارهای قشقایی و سایه از فردا آغاز می‌شود.
شهریار رشیدعلی‌پور رئیس مجموعه تئاترشهر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«من شب گذشته موضوع را از مهندسان ناظر پیگیری کردم و با بتون ریزی که قرار است کنار مجموعه صورت بگیرد امیدوارم از یکشنبه اجرای نمایش‌ها شروع شود.»
وی با اشاره به این که برای اطمینان بیشتر ورودی تماشاگران تغییر می‌کند، گفت:«از یکشنبه تماشاگران از در ساختمان اصلی مجموعه تئاترشهر به تالار قشقایی می‌روند و شما مطمئن باشید تا ما از امنیت ساختمان اطمینان حاصل نکنیم ریسک نمی‌کنیم.»
رشیدعلی‌پور درباره خسارت‌های وارد شده به مجموعه گفت:«هنوز میزان خسارت به صورت مبلغ خاصی مشخص نشده ولی تمام هزینه‌ها را شرکت توسعه فضاسازی فرهنگی پرداخت می‌کند. در ضمن قرار است شرکت گاز و مخابرات برآوردها را به ما بدهند.»
وی درباره فعالیت در کارگاه دکور گفت:«از همان روز چهارشنبه فعالیت در این کارگاه متوقف نشده است. اگر چه ممکن است کمی ریتم کارها کند شده باشد ولی کارها همچنان انجام می‌شود.»