در حال بارگذاری ...

آمار تماشاگران مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر اعلام شد

نمایش”ملودی شهر بارانی” به کارگردانی هادی مرزبان طی هفت اجرا در سالن اصلی میزبان ۲۷۳۲ تماشاگر و نمایش”گنگ خواب دیده” کار آتیلا پیسیانی طی شش اجرا در کارگاه نمایش میزبان ۲۴۳ تماشاگر بوده است.

نمایش”ملودی شهر بارانی” به کارگردانی هادی مرزبان طی هفت اجرا در سالن اصلی میزبان 2732 تماشاگر بود و از بین پنج نمایش به عنوان پربیننده‌ترین نمایش شناخته شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش”ایکارو” به کارگردانی بهروز غریب‌پور طی 21 اجرا در سالن چهارسو، نیز میزبان 1423 تماشاگر و نمایش”خانه کاغذی” کار هومن برق‌نورد که تاکنون 19 اجرا در تالار کوچک داشته 628 تماشاگر دیدن کرده‌اند.
بنا به این گزارش نمایش”مکبث” به کارگردانی آرش دادگر، طی هفت اجرا در تالار نو مجموعه تئاترشهر میزبان 122 تماشاگر و نمایش”گنگ خواب دیده” کار آتیلا پیسیانی طی شش اجرا در کارگاه نمایش میزبان 243 تماشاگر بوده است.
گفتنی است نمایش”خانه کاغذی” تا 11 آبان ماه و”ایکارو” تا 13 آبان ماه روی صحنه خواهد بود. بنا به این گزارش مجموعه تئاترشهر میزبان هفت نمایش است که به قرار زیر هستند:
نمایش”ملودی شهر بارانی” نوشته اکبر رادی و کارگردانی هادی مرزبان، به مدت 126 دقیقه ساعت 19 صحنه می‌رود، قیمت این نمایش 4000 تومان است.
نمایش”تئاتر بی‌حیوان” کار محمود عزیزی از 20 آبان ماه ساعت 19 هر روز به مدت 70 دقیقه اجرا می‌شود. قیمت بلیت این نمایش 3000 تومان است.
نمایش”در میان ابرها” نوشته و کار امیررضا کوهستانی از 14 آبان ماه ساعت 18به مدت 80 دقیقه در تالار قشقایی با قیمت بلیت 2500 تومان اجرا می‌شود.
نمایش”گفت‌وگو” کار خسرو خورشیدی نیز از 14 آبان ماه ساعت 30/19 دقیقه در تالار سایه به مدت 50 دقیقه و با قیمت بلیط 2500 تومان و نمایش”سیاه و سفید گل نسترن” نوشته و کار حسین نصرآبادی ساعت 18 به مدت 75 دقیقه در تالار کوچک با قیمت بلیط 2000 تومان از 15 آبان اجرا می‌شود.
همچنین نمایش”مکبث” نوشته ویلیام شکسپیر، با بازخوانی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی آرش دادگر، ساعت 30/18 در تالار نو به مدت 65 دقیقه و با قیمت بلیط 2000 تومان و نمایش”گنگ خواب دیده” کار آتیلا پسیانی از هشتم آبان ماه در کارگاه نمایش با قیمت بلیط 2000 تومان روی صحنه است.
لازم به ذکر است اجرای نمایش‌های”در میان ابرها” و”گفت‌وگو” که به ترتیب در تالار قشقایی و تالار سایه اجرا می‌شوند به دلیل آسیب دیدگی دیوار ضلع شرقی مجموعه تئاترشهر، به تعویق افتاده است.
نمایش”سحر و گامبالو” در تالار هنر
نمایش کودک”سحر و گامبالو” در تالار هنر به کارگردانی علی فرحناک طی 20 اجرا میزبان 1887 تماشاگر شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر، نمایش”سحر و گامبالو” که از 24 مهر ماه در تالار هنر روی صحنه است، در قصه دختر کوچکی به نام سحر است که در یک روز ماه رمضان با موجودی عجیب و غریب به نام گامبالو روبه‌رو می‌شود که سعی در وسوسه کردن او در شکستن روزه‌اش دارد اما در این نمایش فضای شاد، موزیکال و شعرهای ریتمیک از نکات دیدنی نمایش است که در فضایی مناسب کودکان آن‌ها را برای مقابله کردن با وسوسه‌ها آشنا می‌کند.
گفتنی است این نمایش تا 20 آبان ماه روی صحنه خواهد بود.