در حال بارگذاری ...

آغاز اجرای نمایش ”شما، مبارک و سعدی افشار” در کافه تریای تالار چهارسو

اجرای نمایش محیطی "شما، مبارک و سعدی افشار"نوشته و کار هادی شیرمحمدی و حمیدرضا مرادی  از سه شنبه، ۸ اسفندماه، در کافه تریای تالارهای چهارسو و سایه آغاز شد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، در این اثر نمایشی که از تاریخ یاده شده در کافه تریای تالارهای چهارسو و سایه اجرا می شود هادی شیر محمدی و حمیدرضا مرادی به عنوان بازیگر و شادی کارآیین (دستیار کارگردان)، کوهیار اطهری نژاد، فرهاد رستم زاده، بردیا لطیفی (نوازندگان)، آرش ممشلی (مدیر صحنه)، نیلوفر عقبایی(منشی صحنه)، علی مشایخی (روابط عمومی)، امین خرمی (مشاور رسانه ای) به عنوان عوامل اجرایی حضور دارند.
نمایش "شما، مبارک و سعدی افشار" روایت گر دلباختگی مبارک به دختر حاجی است که دختر حاجی به دلیل این علاقه مندی تمام خواستگارهای خود را رد می کند. از طرفی حاجی در موقعیت ازدواج و تجدید فراش قرار می گیرد، ولی به دلیل قولی که به دخترش داده نمی تواند ازدواج کند و به همین خاطر است که دست به دامان مبارک می شود اما مبارک سعی دارد از این موقعیت به نفع خود استفاده کند.
براساس این گزارش گروه اجرایی در یک اقدام خیرخواهانه تصمیم دارد تمام عواید و درآمد حاصل از فروش بلیت نمایش را برای صرف هزینه های درمانی استاد سعدی افشار اختصاص دهد.
شایان ذکر است نمایش "شما، مبارک و سعدی افشار" هر روز غیر از شنبه ها ساعت 17 در کافه تریای تالارهای چهارسو و سایه اجرا می شود.