در حال بارگذاری ...

خوانش ”دور از دسترس اطفال نگهداری شود” در پنجمین نشست نمایشنامه خوانی فردا

در پنجمین نشست نمایشنامه خوانی فردا "دور از دسترس اطفال نگهداری شود" نوشته فرشته فرشاد خوانش می شود.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی خانه تئاتر، پنجمین نشست نمایشنامه خوانی فردا شنبه 12 اسفندماه ساعت 15:30 در خانه تئاتر برگزار می شود و در این جلسه نمایشنامه "دور از دسترس اطفال نگهداری شود" نوشته فرشته فرشاد خوانش و نقد و بررسی می شود.
نویسنده نمایشنامه "دور از دسترس اطفال نگهداری شود" در مورد اثرش می گوید: یکی از اهداف من در این نمایشنامه پیاده کردن زوایای دید مختلف است. ما شاهد سه روایت هستیم با موقعیت های مشابه و نتیجه گیری های متفاوت. داستان این چنین است که در صحنه جرم، از پدر و مادری بازجویی می شود که کودک معلول خود را به آتش کشیده اند.
نقش خوانان این نمایشنامه عبارتند از بهزاد فراهانی، رضا امامی، احمدرضا جهانتاب و فرشته فرشاد. موسیقی این نمایش نامه خوانی به صورت زنده توسط سجاد کیانی و علی انوری اجرا خواهد شد.
سیروس همتی از اعضای هیئت انتخاب و داوری نخستین دوره نمایشنامه خوانی فردا طی یادداشتی در مورد "دور از دسترس اطفال نگهداری شود" نوشته است که این نمایشنامه سوژه اجتماعی جذاب و بسیار تکان دهنده ای دارد و از محتوا و پرداخت زیبایی برخوردار است. وی همچنین کوتاه و مینی مالی بودن و دیالوگ نویسی روان و ساده و ممتنع را از دیگر ویژگی های "دور از دسترس اطفال نگهداری شود" ذکر می کند.
اولین فصل از نمایشنامه‌خوانی کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر با عنوان نمایشنامه‌خوانی "زمستان فردا" به دبیری محمدرضا قلی‌پور در حال برگزاری است.