در حال بارگذاری ...

اجرای یک نمایش در ساختمان مخروبه

نمایش"باد اومد و با خود برد دنیای خیالی رو" نوشته مهدی صفاری‌نژاد و کارگردانی سیروان تخت فیروزه ۱۰ اسفندماه روی صحنه می‌رود.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، این نمایش روایت گر داستان چهار نفر از هم وطن‌های کشورمان در زمان جنگ است؛ خانم پرستار، تخریب‌چی مین، دیده بان و یک تدارکات چی؛ که هرکدام در روزهای نزدیک سال نو، بخش‌هایی از زندگی خود و نگاهشان به جنگ را روایت می کنند.
در این نمایش سودا آزاد حیدری، شاهو رستمی، شیما ستوده، مهران ضیغمی، یلدا عباسی، سپیده عرفانی، محمد علیمحمدی، ارکیده هاشمی و داوود داداشی به عنوان بازیگر حضور دارند.  
تخت‌فیروزه – کارگردان نمایش – درباره شیوه اجرایی نمایشش می‌گوید: نمایش با حضور مبارک – با هنر مندی داوود داداشی - و خوش آمدگویی اش برای نوروز شروع می شود  و در ادامه تماشاگران، وارد ساختمان قدیمی – که طراحی آن با حال و هوای جنگ برای شکل گرفته، می‌شوند. هر داستان نیز، در مکانی خاص از ساختمان، اجرا می‌شود. تماشاگر به انتخاب خود و با توجه به دانسته هایی که گروه اجرایی از چند روز قبل از اجرا و نیز همزمان در حین اجرا در اختیارش قرار می‌دهد به یافتن محل مورد علاقه خود می‌پردازد. اجرای نمایش با رویکرد اجرا در مکان های غیر متعارف تئاتری تنظیم شده است.
این نمایش روز 10 اسفندماه ساعت 11،12،14 و 15 در محل پلاتوی کوچه حاجیان دانشکده هنر و معماری اجرا می‌شود.