در حال بارگذاری ...

مجموعه تئاترشهر استان کرمانشاه 10 اسفندماه افتتاح می شود

مجموعه تئاترشهر استان کرمانشاه پنجشنبه، ۱۰ اسفندماه، ساعت ۱۸ با حضور حمید شاه آبادی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان و هنرمندان تئاتر استان افتتاح می شود.

"محمد آفتابی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گو با سایت ایران تئاتر با اعلام این خبر گفت: از نظر حضور و فعالیت هنرمندان تئاتر کرمانشاه این استان در سطح کشور از شاخصه هایی برخوردار است و یکی از اتفاقاتی که می تواند باعث رونق بیش از پیش فعالیت های تئاتر استان شود، همین افتتاح مجموعه تئاترشهر است.

وی با بیان اینکه مجموعه فرهنگی هنری انتظار به تئاترشهر استان اختصاص یافته است، اظهار کرد: این مجموعه دارای یک سالن 300 نفره تخصصی تئاتر، کارگاه تخصصی تئاتر و دو سالن کوچک نمایش نیز هست. 
وی تصریح کرد: شورای ساماندهی تئاتر استان را با حضور فعالان استان کرمانشاه تشکیل داده ایم و محلی را برای استقرار اعضای شورای نظارت در این محل در نظر گرفته ایم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه افتتاح مجموعه های تئاترشهر می تواند فضای خوبی را در تئاتر کشور ایجاد کند، بیان کرد: مجموعه تئاترشهر در واقع می تواند معرف هنرمندان و پایگاه قابل اطمینانی برای تئاتر استان ها باشد. البته خود هنرمندان هم باید در راستای ارتقاء فعالیت های تئاتری استان، کوشا باشند.
گفتنی است، مجموعه تئاترشهر استان کرمانشاه در میدان آزادگان این استان واقع شده است.