در حال بارگذاری ...

نمایش ”بازمی گشتم، برف می بارید...” در تماشاخانه استاد انتظامی به صحنه رفت

نمایش "بازمی گشتم، برف می بارید..." نوشته الهام نامنی و به کارگردانی بهروز خرم در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه رفت.

"بهروز خرم" در گفت و گو با سایت ایران تئاتر با اشاره به اینکه این نمایش دوسویه است، گفت: در واقع  تقارن طبیعت و تئاتر این نمایش را شکل داد. این نمایش وام دار زندگیِ طبیعی پیرامون ماست.
وی در ادامه به داستان نمایش اشاره کرد و افزود: داستان نمایش "بازمی گشتم، برف می بارید..."از جایی شروع می شود که یک زن به پایان فکر می کند؛ در حالی که چند ساعت پایانی زندگی مشترکش انتخاب دیگری را پیش روی او می گذارد و ... .
الهام نامنی، بهروز خرم و بنیامین احمدی بازیگران این اثر نمایشی هستند. همچنین دیگر عوامل نمایش عبارتند از: طراح صحنه: سعید حسنلو، طراح لباس: آذر نجیبی، طراح گریم: مینا فرهمند، طراح نور: سید محمد خالقی، طراح هنری: پویا لاریان،  موسیقی: آلینا ، گروه کارگردانی: سعدی محمدی، اکبر جلیلی، سوره واحد زاده ، گروه صوت و تصویر: صادق بهاری، محمدرضا مزارعی ، عکاس: مقداد جعفر زاده، امور تبلیغات و رسانه: امیر قالیچی ها، فرهاد پاسدار شیرازی، مهرو تابش، بهروز خرم (با همراهی پیمان شیخی و شیوا حمیدخانی).
گفتنی است علاقه مندان برای رزرو بلیط و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن: 09351176118 تماس بگیرند.
نمایش "بازمی گشتم، برف می بارید..." از 6 تا 25 اسفند ساعت 19:30 در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا می شود.