در حال بارگذاری ...

”حبیب دهقان نسب” و ”بهرام ابراهیمی” به جمع بازیگران جدیدترین نمایش ”ایوب آقاخانی” پیوستند

بعد از قطعی شدن حضور مهدی پاکدل، سام کبودوند و وحید نفر در نمایش "نام همه مصلوبان عیسی است"، حبیب دهقان نسب، بهرام ابراهیمی، امیرعلی دانایی، کیوان خانبگی و پریسا مقتدی به جمع بازیگران جدیدترین نمایش ایوب آقاخانی پیوستند.

ایوب آقاخانی در گفت و گو با سایت ایران تئاتر با اشاره به اینکه تاکنون حضور این 8 بازیگر در نمایش "نام همه مصلوبان عیسی است" قطعی شده، گفت: این نمایش 12 کاراکتر دارد و هم اکنون در حال مذاکره با چند بازیگر دیگر از جمله بازیگر نقش اصلی زن هستم.

وی با بیان اینکه از نیمه خردادماه تمرینات نمایش را آغاز خواهند کرد، افزود: تلاش کردم تا با انتخاب بهترین بازیگران برای هر نقش، نمایش را هر چه ایده آل تر آماده اجرا کنم.
آقاخانی که خود متن این نمایش را به نگارش در آورده در ادامه خاطرنشان کرد: این کار به لحاظ نمایشنامه و ماهیت، اثری متفاوت است. همچنین از لحاظ محتوا و رویکرد، متن گرایش تاریخی مستند دارد و در عین حال کارکرد مهم سینما در داستان تفاوت های نسبی را در اثر ایجاد کرده که برای خودم نیز بسیار جذاب بود، ولی در کل سبک و لحن نگارش همانند آثار قبلی ام است.
کارگردان نمایش "کسوف" و  "رویاهای رام نشده" این اثر نمایشی را کاری از گروه تئاتر پوشه دانست و سپس با اشاره به مضمون نمایش "نام همه مصلوبان عیسی است" گفت: داستان نمایش در سال 1328 که در ایران التهابات غریبی شکل گرفته رخ می دهد. دسته‌های مختلف اجتماعی و فکری در تنازع قدرت مشغول چالش هستند. در این میان یک روزنامه‌نگار که عاشق سینما است، در نوسان میان عدالت، قدرت و عشق درگیر موقعیتی بغرنج می‌شود.
گفتنی است، آقاخانی قصد دارد نمایش "نام همه مصلوبان عیسی است" را از 30 تیرماه سال جاری در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد.