در حال بارگذاری ...

اعلام تمدید و برپایی نشست پرسش و پاسخ برای نمایش ”تکیه بر دیوار نمناک”

اجرای نمایش «تکیه بر دیوار نمناک» نوشته آزار بارسقیان و فرشید دولت آبادی، تا اول تیرماه در تالار مولوی تمدید شد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، این نمایش که  هر روز ساعت 18:30 در تالار اصلی مولوی اجرا می شود، فردا دوشنبه -27 خردادماه-، میزبان انجمن نویسندگان و منتقدان خانه تئاتر است تا نشست پرسش و پاسخ این اثر را بعد از اجرا در ساعت 20 برگزار کنند.
داستان نمایش «تکیه بر دیوار نمناک» که متن آن برگزیده سی یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است، درباره زندگی حسن گلشن، کارگردان تئاتری است که در مسکو تحصیل کرده و در سال 1318 با ورودش به ایران تمام سعی و تلاش و انرژی خود را برای اجرای تئاتر و ایجاد یک نظام آموزشی درست در این رشته می‌گذارد. این داستان تا سال 1327 ادامه دارد. شرایط اجتماعی و سیاسی آن دوران با تغییرات عمده ای همراه است به طوری که زندگی گلشن و اطرافیانش در خطر از بین رفتن و فراموش شدن است.
 مزدک رستمی، پویان یحیی پور، شیوا اردویی، ندا شامی‌ نوری، اشکان مهری، ‌وحید جباری، امیر عدل پرور، رویا امینیان، میثم عباسی، حمید رضازاده، کوهزاد کنعانیان، پیمان محسنی، مصطفی ساعدی و زهرا قربانخانلو در این نمایش نقش آفرینی می کنند. طراحی صحنه و لباس این نمایش نیز به عهده وحید لاری است و یاسین محمدی به عنوان عکاس و طراح پوستر و بروشور با گروه همکاری می کند.