در حال بارگذاری ...

اعلام برنامه‌ کارگاه‌های نخستین همایش تئاتر کاربردی حوزه هنری- ویژه تهران

کارگاه‌های دوره‌‌های مقدماتی و تکمیلی همایش تئاتر کاربردی حوزه هنری ویژه تهران از اول تا ۱۸ تیرماه در تماشاخانه‌ها و پلاتوهای حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از پایگاه خبری حوزه هنری، کارگاه‌های دوره‌‌های مقدماتی و تکمیلی همایش تئاتر کاربردی حوزه هنری ویژه تهران از اول تا 18 تیرماه در تماشاخانه‌ها و پلاتوهای حوزه هنری برگزار می‌شود.
 بنا بر اعلام این خبر، کارگاه‌های دوره‌‌های مقدماتی در روزهای 1، 2 و 4 تیرماه با عناوین تئاتر آموزشی (علی ‌اکبر علیزاد)، تئاتر شورایی (علی ظفر قهرمانی‌نژاد) و تئاتر درمانی (چیستا یثربی) برگزار می‌شود و همچنین در روزهای 8، 9 و 10 تیرماه کارگاه‌ های تئاتر خلاق (داود کیانیان) و تئاتر پلی ‌بک (علی‌ اکبر علیزاد) برپا می‌شود.
دوره‌ تکمیلی نیز در روزهای 11، 12 و 15 تیرماه کارگاه‌های تئاتر آموزشی (علی ‌اکبر علیزاد)، تئاتر درمانی (چیستا یثربی) و تئاتر خلاق (داود کیانیان) میزبان هنرجویان خواهد بود. در ادامه‌ دوره‌ تکمیلی، کارگاه‌های تئاتر شورایی (علی ظفر قهرمانی‌نژاد) و تئاتر پلی بک (علی‌اکبر علیزاد) در روزهای 16، 17 و 18 تیرماه برگزار خواهد شد.
گفتنی است برنامه‌های همایش تئاتر کاربردی در دو نوبت صبح (از ساعت 9 تا 12) و عصر (از ساعت 16 تا 19) در تماشاخانه‌ها و پلاتوهای حوزه هنری- به نشانی خیابان استاد‌نجات‌الهی (ویلا)، خیابان سمیه، نرسیده به تقاطع حافظ- برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است هزینه شرکت در هر عنوان کارگاه در هر دوره، مبلغ 30هزار تومان تعیین شده است. هنرجویانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند باید هزینه کارگاه‌های مورد نظر خود به شماره حساب 20939-593 بانک تجارت شعبه‌ سمیه‌ غربی کد 180(قابل واریز در تمامی شعب) به نام معاونت هنری واریز کرده و قبض رسید آن را حداکثر تا یک روز پیش از برگزاری کارگاه به دفتر تئاتر کاربردی مرکز هنرهای نمایشی تحویل داده یا تصویر آن را به شماره فکس 88804070 یا به نشانی الکترونیکی: hht.karbordi@gmail.com ارسال کنند. همچنین شماره‌ تلفن‌های 88895053 – 09127792078 پاسخگوی سوالات احتمالی هنرجویان خواهد بود.