در حال بارگذاری ...

بازگشت اتابک نادری به ”تعبیر یک رویا”

در اجرای نمایش «تعبیر یک رویا»، به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور، قرار بود رحیم نوروزی به جای اتابک نادری بازی کند که این امر منتفی شد و اتابک نادری در این نمایش بازی خواهد کرد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی این نمایش، «تعبیر یک رویا»، به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور، از 7 مهرماه در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود. با توجه به مشغله اتابک نادری در مدیریت تئاترشهر قرار بود رحیم نوروزی در این نمایش جایگزین وی شود که با برنامه‌ریزی ‌های انجام شده، اتابک نادری در این نمایش حضور خواهد یافت.
این نمایش سال گذشته در بخش مسابقه ایران سی و دومین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر اجرا شد و توانست با استقبال مخاطبان و هئیت داوران مواجه شود. این اثر نمایشی سال گذشته نیز نامزد دریافت جایزه نویسندگی، کارگردانی، بازیگری زن و بازیگری مرد شد و در بخش نویسندگی، بازیگری زن و بازیگری مرد مورد تقدیر قرار گرفت.
آناهیتا همتی، شیوا مکی نیان، مسعود حجازی مهر، رضا پایی، جواد پورزند، مصطفی ساسانی، حسین شفیعی، محمدهادی عطایی و الهه شه پرست از دیگر بازیگران این نمایش اند. در «تعبیر یک رویا» جواد نوری مشاور کارگردان و تهیه کننده نمایش است و علی صدیقیان، علی المئی و حمید گرگانی به صورت زنده اجرای موسیقی نمایش را بر عهده دارند.