در حال بارگذاری ...

”گرفتار شدن باز اندر لانه جغدان” میزبان هنرمندان شد

نمایش «گرفتار شدن باز اندر لانه جغدان» به روایت و کارگردانی محبوبه بیات چهارشنبه، ۱۵ آبان ماه، میزبان برخی از هنرمندان سینما و تئاتر شد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتراز روابط‌ عمومی گروه، شمسی فضل‌اللهی،جمشید جهان‌زاده و فرزانه نشاط‌خواه چهارشنبه، 15 آبان‌ماه، به تماشای نمایش «گرفتار شدن باز اندر لانه جغدان» به کارگردانی محبوبه بیات نشستند. همچنین دکتر محمدرضا خاکی و اتابک نادری از دیگر هنرمندانی بوده‌اند که در شب‌های گذشته از این نمایش دیدن کرده‌اند.
«گرفتار شدن باز اندر لانه جغدان» اجراهای خود را از یکشنبه، 5 آبان‌ماه، در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر آغاز کرده است. متن این نمایش برگرفته از مثنوی معنوی و خوانشی از محبوبه بیات است. وی علاوه بر کارگردانی، تنها بازیگر این نمایش نیز هست.
«گرفتار شدن باز...» کاری از گروه تئاتر «بی‌بی» است و عوامل فنی آن عبارت ند از: فرهاد شریفی (دستیار، برنامه‌ریز و مشاور کارگردان)، فرشاد منظوفی‌نیا (طراح صحنه و حرکت)، امید بلوچ‌خسروی (آهنگساز و نوازنده تار)، مصطفی ثامنی (نوازنده دف)، سعید میرزاحسینی (نوازنده نی)، سهیلا تیلاوی (مدیر صحنه)، آذین محمدعلی (منشی صحنه)، ماریا حاجی‌ها (طراح گریم و اجرا)، بابک شاه‌علیزادگان (طراح نور)، هادی نوید (عکاس)، مریم زارعی (طراح پوستر و بروشور) و احمدرضا حجارزاده (روابط‌عمومی).
علاقه مندان برای تماشای این اثر می‌توانند هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت 18:15 به کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر مراجعه کنند و برای رزرو بلیت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09371040972 تماس بگیرند. مدت‌ زمان این نمایش 45 دقیقه و بهای بلیت آن، 8 هزار تومان است.