در حال بارگذاری ...

جایگزینی یک بازیگر در نمایش ”مسعود دلخواه”

صحرا فتحی جایگزین لیلا برخورداری در نمایش "زندگی انسان" به کارگردانی مسعود دلخواه شد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی نمایش، "زندگی انسان" نوشته ی نیکلایویچ آندری یف مهمترین اثر اکسپرسیونیستی روسیه در قرن بیستم است که مسعود دلخواه دراماتورژی و کارگردانی آن را بر عهده دارد.
به گفته دلخواه، کارگردان این اثر نمایشی، در "زندگی انسان"، زندگی یک زوج در مقاطع و شرایط مختلف به تصویر کشیده می شود. نمایش می خواهد این نگاه فلسفی را به تصویر بکشد که عوامل بیرونی و شرایط مختلف چطور می‌تواند بر زندگی انسان ها تاثیرگذار باشد. نمایش دارای اپیزودهای مختلفی چون فقر، جشن، ثروت و ... است که این زن و مرد در هر اپیزود در موقعیت‌های متفاوتی متناسب با نام اپیزود مورد نظر قرار می گیرند و هر بار واکنش های مختلفی از خود نشان می دهند.
علاوه بر صحرا فتحی، بازیگرانی چون حمیدرضا هدایتی، بیژن زرین، افسون دلخواه، بابک قادری، مریم قربانیان، راحیل روحانی زاده به همراه چندین بازیگر جوان دیگر، که همگی فارغ التحصیل کارگاه های بازیگری متد هستند، در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین مرتضی اسماعیل کاشی به عنوان مشاور هنری و جانشین کارگردان با این گروه همکاری می کند.
گفتنی است، "زندگی انسان"، که قرار بود  از  هفته سوم آذرماه در تالار مولوی اجرای خود را آغاز کند، به محض پایان یافتن تعمیرات، در این تالار به صحنه می رود. اجراهای این نمایش تا آغاز جشنواره سی و دوم تئاتر فجر نیز ادامه می یابد.