در حال بارگذاری ...

خداحافظی”تعبیر یک رویا” از تئاترشهر

اجرای نمایش "تعبیر یک رویا" نوشته و کار خیرالله تقیانی پور جمعه ۱۸ آبان ماه در میان استقبال کم نظیر تماشاگران به اجرای خود در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر پایان داد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اتابک نادری یکی از بازیگران نمایش بعد از پایان اجرای این اثر نمایشی خطاب به تماشاگران گفت: این اثر نمایشی در سال جاری یکی رکوردارترین نمایش های امسال به لحاظ فروش و تماشاگر بوده و این باعث خوشحالی ماست که توانسته ایم با این نمایش ارتباط خوبی با تماشاگران فهیم تئاتر برقرار کنیم .
رییس مجموعه تئاتر شهر ادامه داد: در طول اجرای این اثر نمایشی با تماشاگرانی مواجه شدیم که در هر 38 اجرای ما به عنوان مخاطب در تالار حضور پیدا کرده و از این نمایش دیدن کردند که این برای گروه اجرایی باعث افتخار است؛ به همین خاطر لازم می دانم از تک تک شما تماشاگرانی که با حضور گرمتان روشنی بخش اجرای ما بودید، صمیمانه قدردانی کنیم .
شایان ذکر است حسین مسافرآستانه، محمدامیر یاراحمدی، رحمان سیفی آزاد، شیرین یزدان بخش، شاهین باباپور، محسن سلیمانی از جمله هنرمندانی بودند که در اجرای آخر نمایش "تعبیر یک رویا" در تالار قشقایی حضور داشتند .