در حال بارگذاری ...

اولین نشست ”کتابشناسی تئاتر” با معرفی ”مایل بکتاش” در مجموعه تئاترشهر

 اولین نشست از سلسله جلساتی تحت عنوان "کتابشناسی تئاتر" با نقد و گفتگو در ارتباط با کتاب "غریبه ای در تئاتر ایران؛ زندگی و آثار مایل بکتاش" نوشته "غلامحسین دولت آبادی" و "فرزام حقیقی" آغاز خواهد شد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، این نشست روز دوشنبه 20 آبان ماه ساعت 17 در سالن مشاهیر تئاتر ایران مجموعه تئاترشهر برگزار می شود. در اولین جلسه قرار است در ارتباط با کتاب "غریبه ای در تئاتر ایران؛ زندگی و آثار مایل بکتاش" نوشته "غلامحسین دولت آبادی" و "فرزام حقیقی" بحث و گفتگو شود. این کتاب در ارتباط با زندگی و آثار "مایل بکتاش" پژوهشگر مطرح تئاتر ایران است که با توجه به اطلاعات اندکی که از زندگی و فعالیت های این پژوهشگر معروف وجود دارد این اثر به معرفی و تاثیر "مایل بکتاش" در تئاتر ایران به انضمام ارائه مقالات او می پردازد.
در این نشست علاوه بر نویسندگان اثر، "ناصر حبیبیان" به معرفی، نقد و طرح سوال در ارتباط با این کتاب خواهد پرداخت.
مجموعه نشست های "کتابشناسی تئاتر" توسط روابط عمومی تئاتر شهر برگزار خواهد شد و قرار است این جلسات به معرفی و بحث و نظر در ارتباط با کتاب های تازه انتشار یافته حوزه تئاتر بپردازد. اولین نشست روز دوشنبه 20 آبان ماه ساعت 17 در سالن مشاهیر تئاتر ایران مجموعه تئاترشهر برگزار خواهد شد.