در حال بارگذاری ...

استقبال از”ریچارد دوم” در نخستین هفته اجرا

نمایش "ریچارد دوم"، به کارگردانی مهدی کوشکی، در نخستین هفته  اجرای خود با استقبال تماشاگران رو به رو شد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تماشاخانه "سه نقطه"، تالار استاد خسرو شکیبایی این تماشاخانه فعالیت خود را به صورت رسمی از 12 آبان ماه با  اجرای نمایش "ریچارد دوم" با طراحی، دراماتورژی و کارگردانی مهدی کوشکی آغاز کرده و در نخستین هفته  اجرای این اثر نمایشی با  6232000 تومان فروش و استقبال خوب تماشاگران رو به رو شده است.
نمایش "ریچارد دوم"، که براساس نمایشنامه " ریچارد دوم"، اثر تاریخی-تراژدی شکسپیر دراماتورژی شده است، به گونه ای طراحی شده که تمامی بازیگران استیلت واکرند و با متوسط قدی برابر سه متر به ایفای نقش می پردازند.
در این اثر نمایشی بازیگرانی چون سجاد باقری، حسین خدارحمی، شادی دهقان، ارغوان راستی، آیدا رضایی، هاشم شاکری، نسیم مقدم، میلاد نصراللهی و ایمان نوبختی به ایفای نقش می پردازند. سایر عوامل گروه عبارت اند از مدیر پروژه: صحرا فتحی، دستیار کارگردان: ارغوان راستی، طراح صحنه: مهدی کوشکی، طراح لباس: نسیم مقدم و مهرناز نظری، طراح گریم: آتنا نعمتیان، منشی صحنه: نفس نصیری و فاطمه ثاقب، مدیران صحنه: حسین همیشه بهار و لیلا رضوانی و روابط عمومی: فاطمه ثاقب.
گفتنی است، "ریچارد دوم" تا پایان آبان ماه با ظرفیت محدود 45 نفر در هر اجرا، هر روز به جز شنبه ها، در دو نوبت 18 و 20:30 در تالار استاد شکیبایی میزبان تماشاگران است و علاقه مندان برای رزرو بلیت می توانند با شماره  09127979530تماس بگیرند.
تماشاخانه "سه نقطه" در میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش مرتضی زاده، پلاک 10 و 12 واقع است.