در حال بارگذاری ...

اعضای هیئت مدیره جدید کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران انتخاب شدند

اعضای هیئت مدیره جدید کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران در مجمع عمومی این کانون، که شنبه،  ۱۸ آبان ماه، در تالار اجتماعات این خانه  برگزار شد، انتخاب شدند.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران، در این مجمع، که با حضور بازرس کانون نمایشنامه نویسان  و بازرس خانه تئاتر برگزار شد، در ابتدا بهزاد صدیقی، به عنوان سخنگو و نایب رییس دوره ششم هیئت مدیره این کانون،  گزارشی از فعالیت های دوساله کانون نمایشنامه نویسان  ارائه کرد و سپس سلما سلامتی، به عنوان بازرس، عملکرد  هیئت مدیره پیشین این کانون را تشریح کرد و پس از آن انتخابات هفتمین دوره کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران برگزار شد.
از میان 15 نامزد ثبت نام شده در این انتخابات، بهزاد صدیقی، محمدامیر یاراحمدی، شهرام کرمی، افروز فروزند و آندرانیک خچومیان به عنوان اعضای اصلی، سلما سلامتی و سوسن رحیمی به عنوان اعضای علی البدل  هیئت مدیره کانون نمایشنامه نویسان ایران انتخاب شدند.
در این انتخابات همچنین  ندا ثابتی  به عنوان بازرس اصلی و شهرام  ابوالقاسمی به عنوان بازرس علی البدل این کانون  انتخاب شدند.