در حال بارگذاری ...

تغییراتی در شرایط فراخوان ”اجرای دیوانه 1392”

گروه نمایش "آو" بر اساس تصمیماتی جدید، برنامه های اجرایی خود را در سال جاری تنظیم کرد. بر این اساس تغییراتی نیز در فراخوان "اجرای دیوانه ۱۳۹۲" ایجاد شده است.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، این فراخوان به منظور جذب نیروی فعال و علاقه مند برای اجرای جدید گروه نمایش "آو"، به کارگردانی بابک مهری منتشر شده که پس از یک ماه دوره تمرینی/ آموزشی، دی ماه 92 در خانه نمایش "آو" به صحنه خواهد رفت. با توجه به تصمیم گیری گروه "آو" اجراهای این نمایش در ادامه پی گرفته خواهد شد.
علاقه مندان برای ثبت نام در این فراخوان نیازی به پرداخت هزینه در این دوره نخواهند داشت. با توجه به گستردگی و پیچیدگی های سرمایه گذاری های انجام شده از سوی گروه نمایش "آو" برای شکل گیری چنین پروژه هایی، در این دوره روند تازه ای برای پیشبرد این امر در نظر گرفته شده است.
علاقه مندان به منظور آشنایی با روند پیشبرد تمرینات و چگونگی شکل گیری این اجرا، می توانند در وبسایت گروه "آو" به نشانی www.AvTheatre.ir در بخش اخبار، فراخوان را مشاهده و دانلود است.
علاقه مندان  باید مدارک (نامه ای از درخواست خود،  رزومه هنری و عکس) را برای ثبت نام اولیه در "اجرای دیوانه 1392" تا 20 آبان ماه ارسال کنند. با توجه به محدودیت، اولویت زمانی ارسال مدارک از سوی متقاضیان، مدنظر خواهد بود.