در حال بارگذاری ...

دو خبر تئاتری از تماشاخانه ایرانشهر

نمایش "بی سرزمین تر از باد"، کاری از حسن باستانی، به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) به مدت پنج شب روی صحنه نمی رود.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، این اثر نمایشی، که تنها نمایش ویژه ماه محرم تماشاخانه ایرانشهر است، از 21 تا 26 آبان ماه اجرا نمی شود.
نمایش "بی سرزمین تر از باد"، که به حمله اعراب به ایران و سقوط امپراطوری ساسانی و در نهایت به واقعه عاشورا اشاره دارد، از 26 آبان ماه طبق روال گذشته هر شب ساعت 20:30 در تالار استاد سمندریان روی صحنه می رود.
در این نمایش محمد ساربان، ناصر عاشوری، حسین بختیاری، فاطمه سرلک، محسن علی محمدی، مهدی رحیمی و حسن دوشا به ایفای نقش می پردازند. همچنین سامان پورسلیمانی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، هلیا کریمی، داوود ونداده و مهسا شعبان زاده مدیران صحنه، فرنوش فرجندی طراح لباس و صحنه، آرش تنهایی طراح پوستر و بروشور، فرجام نیک فرجام عکاس، گروه تبلیغاتی دیوان بخش تبلیغات و امیر پاسنگی مدیر روابط عمومی این نمایش اند.
علاقه مندان به تماشای این اثر نمایشی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت، به سایت www.tamashakhaneh.ir/ticket  مراجعه کنند و یا با شماره های 88814115 و 88814116 تماس بگیرند.
توقف در اجرای نمایش ”پایین گذر سقاخانه” به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی
اجرای نمایش "پایین گذر سقاخانه"، نوشته اکبر رادی  و کارگردانی رضا رشادت، به مناسبت فرار سیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، از سه شنبه، 21 آبان ماه، درتماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران متوقف می شود.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، این اثر نمایشی  از 26 آبان ماه تا 1 آذرماه طبق روال گذشته هر شب ساعت 18 میزبان علاقه مندان به هنر نمایش است.
داستان این نمایش، که در یکی از محلات قدیمی تهران در‌ ماه محرم، در دهه 50 و جریانات پهلوانی می‌گذرد، با حضور داریوش رشادت، امین اسفندیار، سپیده داداش پور، حسین کریمی، مرتضی پورعلی، مصطفی پوریوسف، فرزام رنجبر، کیانوش خان محمدی، ایمان فتاحی، ایمان عزیزی و وحید منتظری اجرا می شود. همچنین داریوش رشادت بازیگردان و مشاور، محمد صمدی تهیه کننده، امیر شاکری و کهبد تاراج دستیار کارگردان، الهه مجلسی منشی صحنه، نگار باقری طراح صحنه و لباس، مرتضی پورعلی موسیقی، مهدی باران طلب طراح نور، فرزام رنجبر گریم، سپیده نظرعلیزاده مدیر صحنه، پرستو ترکمان مشاور امور تبلیغات و دستیار تولید، امیر پاسنگی مدیر روابط عمومی و امیر قالیچی ها مدیر تبلیغات این اثر نمایشی اند.
گفتنی است، این نمایش در روزهای پایانی هر هفته، پنجشنبه و جمعه، در دو نوبت 18 و 19:30 به اجرا درخواهد آمد.
علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند به سایت "تئاتر نت" به نشانی www.theatrnet.com و ایونتو به نشانی www.evento.ir  مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تلفنی بلیت با شماره 09366362899 تماس بگیرند.