در حال بارگذاری ...

شهرداری تهران در برگزاری کنگره بزرگ تئاتر کشور همکاری می‌کند

علاوه بر همکاری شهرداری و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراکزی چون خانه تئاتر، اداره کل انجمن‌های نمایش و برخی از شبکه‌ها و گروه‌های برنامه‌سازی صدا و سیما نیز برای برگزاری باشکوه‌تر بزرگترین گردهمایی سالانه هنرمندان تئاتر کشور، همکاری می‌کنند.

شهرداری و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای همکاری و مشارکت در برگزاری اولین کنگره بزرگ تئاتر کشور اعلام آمادگی کرد.
به گزارش سایت ایران تئاتر، علاوه بر همکاری شهرداری و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مراکزی چون خانه تئاتر، اداره کل انجمن‌های نمایش و برخی از شبکه‌ها و گروه‌های برنامه‌سازی صدا و سیما نیز برای برگزاری باشکوه‌تر بزرگترین گردهمایی سالانه هنرمندان تئاتر کشور، همکاری می‌کنند.
براساس این خبر، کنگره بزرگ تئاتر کشور که با هدف ارتباط نزدیک‌تر خانواده تئاتر کشور، ارزیابی مسائل و موضوعات مهم تئاتر و آسیب شناسی این رشته هنری، ارائه خط و مشی در دولت جدید و رویه‌های فرهنگی و هنری و حرمت‌گذاری به نظرات و دیدگاه‌های هنرمندان تئاتر سراسر کشور در برنامه‌ریزی سالانه برای نخستین بار برگزار می‌شود توسط دفتر طرح و برنامه اداره کل هنرهای نمایشی طراحی و پی‌ریزی شده است.
این کنگره طی روزهای پانزدهم و شانزدهم ماه جاری با حضور بیش از 600 هنرمند در تالار وحدت تهران برگزار می شود.