در حال بارگذاری ...

”درخت الاکلنگ” در تالار هنر به کمک محیط زیست می آید

نمایش شاد و کودکانه «درخت الاکلنگ»، نوشته دیوید وود و ترجمه حسین فدایی حسین، به کارگردانی هومن مجابی از دوشنبه، ۲۷ آبان ماه، در تالار هنر به صحنه می رود و کودکان و نوجوانان می توانند با تماشای این نمایش راه های کمک به حفظ محیط زیست را بیاموزند.

 به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی گروه نمایش، در خلاصه این نمایش آمده است: آقای "جی" می خواهد سوپر مارکتش را، که در کنار یک پارک بازی کودکان قرار دارد، گسترش دهد و به همین دلیل قصد دارد درخت 300 ساله ای به نام «درخت الاکلنگ» را قطع و زمین را پاکسازی کنند. در این میان شخصی، که حافظ محیط زیست است، متوجه ماجرا می شود و دست به اقداماتی می زند که ...
ژاکلین آواره، مجید علم بیگی، قاسم طاهراحمدی، مهدی باقرپور، آزاده اکبری، مریم عسکری و آهو کاظمی بازیگران این نمایش اند.  همچنین مریم عراقی دستیار کارگردان، آهو کاظمی منشی صحنه، سید علا سیادت مدیر صحنه، زهرا امینی طراح صحنه و لباس، سیروس مهدی پور آهنگساز و امیر پاسنگی مدیر روابط عمومی این نمایش اند.
«درخت الاکلنگ» از دوشنبه، 27 آبان ماه، به مدت یک ماه هر روز ساعت 17:30 در تالار هنر روی صحنه خواهد رفت و پیش فروش اینترنتی بلیت این نمایش به زودی در سایت «تئاتر نت» آغاز می شود.
علاقه مندان به تماشای این نمایش و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت "تئاتر نت" به نشانی www.theatrnet.com/ticket مراجعه کنند و یا با شماره های 88306640 و 09354165679 تماس بگیرند.