در حال بارگذاری ...

”دایی وانیا”؛ نمایشی با اتفاقات جالب و غیرمنتظره

اجرای نمایش " دایی وانیا"، نوشته آنتوان چخوف و کارگردانی اکبر زنجان پور، از سه شنبه، ۱۲ آذرماه، در میان استقبال تماشاگران در تالار اصلی تئاترشهر آغاز شد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، " دایی وانیا " اثر ارزشمند آنتوان چخوف و یکی از نمایشنامه های به یادماندنی دوران معاصر است. داستان نمایشنامه درباره خانواده ای است که در کشور روسیه زندگی می کنند  و  هر یک به دلیلی از زندگی خود  ناراضی اند، ولی با بروز اتفاقاتی، شرایط اقتصادی و مسائل عشقی برای آن ها امید و یاس هایی را  به همراه می آورد که برخورد هر یک از شخصیت های نمایش با این موضوعات برای تماشاگر غیرمنتظره و جالب توجه خواهد بود.
 " دایی وانیا " دریچه ای متفاوت و تامل برانگیز برای مردم جامعه ای است که در انتظار ارائه دیدگاهی جدید برای روابط انسانی اند؛ روابطی که با محیط زیست، طبیعت و حتی خود انسان ها عجین شده است.
شمسی فضل اللهی، مسعود دلخواه، محسن حسینی، هوشنگ قوانلو، ماه گل مهر، نجمه کاظم زاده و جمشید حسینی بازیگران این اثر نمایشی اند؛ ضمن اینکه رضا مهدی زاده طراح صحنه، ابراهیم حقیقی طراح پوستر و بروشور، ادنا زینلیان طراح لباس، بابک شاه علیزادگان طراح نور، علی سخنگو دستیار کارگردان، فرشاد آذرنیا موسیقی، سارا نجفی منشی صحنه، محمد مهدی شاهی مدیر صحنه، گلنوش زنجان پور عکاس، مصطفی مقیمی تدارکات، علیرضا سعیدی، علیرضا حسینی، حنیف سلطانی و گروه "مهر آیین" روابط عمومی این اثر نمایشی اند.
نمایش " دایی وانیا" از تاریخ یاد شده ساعت 19 به مدت 100 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان در تالار اصلی تئاترشهر میزبان علاقه مندان است. تماشاگران می توانند برای رزرو اینترنتی بلیت این نمایش به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.