در حال بارگذاری ...

استقبال تماشاگران از نمایش ”شب بیست و یکم”

نمایش «شب بیست و یکم»، به نویسندگی محمود استادمحمد و کارگردانی امین راثی، در هفته نخست اجرا، با استقبال تماشاگران رو به رو شد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی گروه، نمایش «شب بیست و یکم»، که اجرای خود را از 10 آذرماه در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان آغاز کرده، به معضل اعتیاد در جامعه می پردازد و داستان دو برادری را روایت می کند که به خاطر به دست آوردن مواد با برادر کوچکشان درگیر می شوند و اتفاقات تلخی را رقم می زنند.
در این نمایش میلاد اردوبادی، مهدی جیرودی، آرمان حسینی، رسول حسینی، عماد محمدی و مصطفی انباردار به عنوان بازیگر و غزاله حقیقت خواه دستیار کارگردان، نوید سیم بر طراح صحنه، اکبر جلیلی و ایمان اصفهانی دستیاران صحنه، امید همدانی موسیقی، صادق بهاری نورپرداز، مجید ارونقی طراح گرافیک، اشکان عسکری گریم، فاطمه بیغش طراح لباس و هادی یزدانی به عنوان روابط عمومی همکاری دارند.
نمایش «شب بیست و یکم» تا 4 دی ماه هر روز به جز شنبه ها، ساعت 20 در تالار استاد انتظامی روی صحنه می رود و علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت، به سایت www.theatrnet.com مراجعه کرده و یا با شماره 09352626100 تماس بگیرند.