در حال بارگذاری ...

** بازگشت سعدی افشار به تئاتر پارس**

سعدی افشار بازیگر پیش‌کسوت نمایش‌های تخت‌حوضی قرار است از پنج‌شنبه ۱۵ آذرماه با نمایش ”سلطان و شبان” در تئاتر پارس ظاهر شود. داستان نمایش ”سلطان و شبان” بر مبنای داستان شاهزاده و گدا نوشته شده و داستان دو سیاه است که یکی از آن‌ها سلطان و دیگری شبان است.

نمایش”سلطان و شبان” به کارگردانی حسن عظیمی و با بازی سعدی افشار، از 25 آذر ماه در تئاتر پارس روی صحنه می‌رود.
حسن عظیمی نویسنده و کارگردان نمایش”سلطان و شبان” در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:« این نمایش را بر مبنای داستان شاهزاده و گدا نوشته‌ام و داستان دو سیاه است که یکی از آن‌ها سلطان و دیگری شبان است. سلطان که دچار بیماری سختی شده بنا به گفته حکیم به چشمه نوش می‌رود تا با شنا کردن در آن بیماری‌اش علاج پیدا کند. در این بین سیاه شبان، با کوزه‌ای در دست به چشمه می‌رود تا آب بردارد اما...»
در این نمایش بازیگرانی چون سعدی افشار، حسن عظیمی، مهین بوجار، احمد مهرابی، لیلا محمدی، حسین رنگی‌وند، محسن مقامی، بهروز تقوایی، فاطمه شاد‌ی‌زاده و شیوا حدادی ایفای نقش دارند. این نمایش از پنجشنبه 25 آذر ماه ساعت 30/13 به مدت 15 روز روی صحنه خواهد رفت.
صبا ملکی، مدیر تئاتر پارس و کارگردان نمایش‌های”لیلی و مجنون” و”مادر فرشته زمینی” در ادامه این مطلب گفت:«نمایش”لیلی و مجنون” که توسط خودم نوشته شده در مورد”لیلی و مجنون” است که در شرف ازدواج است اما به دلیل درگیری و اختلاف، ازدواج آنان سر نمی‌گیرد. در این بین شخصی به نام معجون وارد ماجرا می‌شود و ...
در این نمایش، بازیگرانی چون حسن بهروزی، نیلوفر جنیدی، علی واحد به عنوان نوازنده در آن حضور دارد. این نمایش هر روز ساعت 15/16 روی صحنه می‌رود.
وی گفت:«نمایش”مادر فرشته زمین” نیز توسط خودم نوشته شده و بازیگرانی چون مصطفی مقدم، جواد گلریز، نیلوفر جنیدی، سهیلا جدیری، سحر عباسی و مریم مهریزی در آن ایفای نقش دارند. این دو نمایش در حال حاضر در تئاتر پارس در حال اجرا هستند.»