در حال بارگذاری ...

نمایش‌های منتخب شهرستان‌ها برای جشنواره فجر معرفی می‌شوند

با توجه به پایان برگزاری جشنواره‌های استانی تئاتر در سی استان کشور و اعلام نتایج و برگزیدگان این جشنواره‌ها، هیأت انتخاب و بازبینی جشنواره تئاتر فجر متشکل از سه گروه دو نفره، کار ارزیابی و بررسی و بازبینی برگزیدگان جشنواره‌های استانی را از دهم آذر ماه آغاز کردند و این روند تا دوم دی به طول ‌می‌انجامد.

دوم دیماه سال جاری هیأت انتخاب و بازبینی بخش نمایش‌های شهرستانهای جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به کار خود پایان می‌دهد و نمایش‌های منتخب این بخش معرفی می‌شوند.
به گزارش سایت ایران تئاتر،روابط عمومی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده از سوی کمیته انتخاب و ارزشیابی آثار نمایشی منتخب شهرستان‌ها برای جشنواره تا دوم دیماه مشخص می‌شود.
بر پایه این خبر، با توجه به پایان برگزاری جشنواره‌های استانی تئاتر در سی استان کشور و اعلام نتایج و برگزیدگان این جشنواره‌ها، هیأت انتخاب و بازبینی جشنواره تئاتر فجر متشکل از سه گروه دو نفره، کار ارزیابی و بررسی و بازبینی برگزیدگان جشنواره‌های استانی را از دهم آذر ماه آغاز کردند و این روند تا دوم دی به طول ‌می‌انجامد.
به گزارش سایت ایران تئاتر،روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر همچنین اعلام کرد: از میان آثار نمایشی برتر جشنواره‌های استانی توسط هیأت‌های انتخاب آثار نمایشی مورد نظر برای حضور در جشنواره فجر معرفی می‌شوند.
گفتنی است هیأتی متشکل از مهرداد رایانی مخصوص، رحمت امینی، محمدرضا الوند، محمد احمدی، محمد حیدری و ایوب آقاخانی در قالب سه گروه دو نفره کار ارزیابی و انتخاب آثار را در استانهای مختلف کشور بر عهده دارند.
گفتنی است بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اوایل بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.