در حال بارگذاری ...

میزبانی خانه نمایش ”کورت یارد” دبی از یک گروه تئاتر ایرانی

نمایش "خرس" به کارگردانی علی مرتضوی فومنی در خانه نمایش کورت یارد دبی به صحنه می رود. 

به گزارش سایت ایران تئاتر، نمایشنامه "خرس" یکی از بهترین نمایشنامه های آنتوان چخوف نویسنده شهیر روسی است که در آن زندگی یک زن شوهر مرده را با خلق فضایی طنز گونه به تصویر کشیده و روابط و موقعیت های انسان ها را، در موقعیتی طنز، به چالش می کشد و مانند دیگر آثار چخوف، بی هویتی و کمرنگی هویت فرهنگی مردم جامعه آن زمان روسیه را به عنوان تم اصلی اثر با شیوه بیانی منحصر به خود ارائه می دهد. علی مرتضوی فومنی نمایشنامه "خرس" را بر اساس برگردان انگلیسی جولیوس وست بازنویسی کرده و هفتم و هشتم مارس مقارن 17 و 16 اسفندماه آن را در دبی به صحنه می آورد. 
بنابراین گزارش، نیلا زُجاجی، علیرضا افشارجم و مجتبی هاشمی‌زاده بازیگران این نمایش اند. همچنین آزیتا مهاجری (دستیارِ کارگردان)، شادی خانبابایی (مدیرِ صحنه)، شیرین اسدی (دستیارِ صحنه)، ثمانه باقرزاده (طرحِ لباس و چهره‌پردازی)، مهرداد سوداگر (طرحِ صحنه)، آریا نودِهی (نورپردازی)، آرمین سرابی (انتخاب و تنظیمِ موزیک)، علی مهاجر (عکس)، شارُمین اعتمادنیا (عکاس پشتِ صحنه)، یاسر حسین (تصویربرداری)، مهدی پیله‌وَریان (دمو)، مریم ابریشم‌کار (هماهنگی رسانه) و محمد‌حامد زینلی (طرحِ پوستر و بروشور)، دیگر عوامل نمایشند.
گفتنی است، نمایش "خرس" به کارگردانی علی مرتضوی فومنی هفتم و هشتم مارس 2014 مقارن با جمعه و شنبه، 16 و 17 اسفندماه در دو نوبت 20:30 و 21 در خانه نمایش کورت یارد دبی به صحنه می رود.