در حال بارگذاری ...

استقبال ایرانیان مقیم تورنتو از نمایش ”دو مرغابی در مه” برای حمایت از ”مجید بهرامی”

سیاوش شعبان پور در حمایت از مجید بهرامی نمایش "دو مرغابی در مه"را پنجشنبه، ۱۵ اسفندماه، در تورنتوی کانادا در دو نوبت به صحنه برد و ایرانیان مقیم کانادا برای حمایت از بهرامی از این نمایش استقبال کردند. 

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، "دو مرغابی در مه" با بازی غزال پرتو و سیاوش شعبان پور در حالی روی صحنه رفت که در آن محمد یعقوبی نویسنده و کارگردان تئاتر، نصرت پرتوی، نیاز سلیمی، پویان طباطبایی، ساسان قهرمان، محمود رمضانی، بنفشه طاهریان، پوریا روحانی فرد و یزدان تبریزی به عنوان صداپیشه همکاری داشتند.
سیاوش شعبان پور، کارگردان و بازیگر این نمایش، درباره این اجرا اظهار کرد: وقتی فهمیدم که یک هموطن و یکی از اعضای خانواده تئاتر، با بیماری سرطان دست به گریبان است، تصمیم گرفتم نمایشی را برای حمایت از او به صحنه ببرم. ضمن اینکه وقتی این موضوع را با جمعی از دوستان هنرمند مقیم تورنتو درمیان گذاشتم، هریک از آن ها با روی گشاده در این کار سهیم شدند. معتقدم  حضور هنرمندانی که به عنوان صداپیشه در این نمایش حضور داشتند، کار را زیباتر و استقبال گرم مردم هم انرژی آن را بیش تر کرد. خوشحالم که همه با کمک هم توانستیم قدمی در این راه برداریم.
پوریا روحانی فرد بازی گردان، سینا شهرستانی طراح صدا، پویان طباطبایی عکاس و بابک گلپور روابط عمومی نمایش بودند که در کنار بازیگران و صداپیشه ها، داوطلبانه و به شکل افتخاری در این کار فعالیت داشتند. قرار است تمامی عواید حاصل از فروش بلیت های این نمایش برای کمک به هزینه های درمانی مجید بهرامی به ایران فرستاده شود.