در حال بارگذاری ...

برنامه تمرین نمایش‌ها در مجموعه تئاترشهر اعلام شد

آزیتا حاجیان در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر مشغول تمرین نمایش”یک زن، یک مرد” است، همچنین سیاوش تهمورث نمایش”حلاج” را در تالار چهارسوی این مجموعه تمرین می‌کند. محمد رضایی‌راد نیز نمایش”بازگشت به خوان نخست” را در تالار قشقایی تمرین می‌کند.

آزیتا حاجیان، محمد رضایی‌راد و سیاوش تهمورث در مجموعه تئاترشهر مشغول تمرین هستند.
به گزارش سایت ایران تئاتر، در حال حاضر 13 نمایش در سالن‌های اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی، کوچک، تالار نو و پلاتوی مجموعه تئاترشهر در حال تمرین هستند.
بنا به این گزارش، آزیتا حاجیان در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر مشغول تمرین نمایش”یک زن، یک مرد” است، همچنین سیاوش تهمورث نمایش”حلاج” را در تالار چهارسوی این مجموعه تمرین می‌کند. محمد رضایی‌راد نیز نمایش”بازگشت به خوان نخست” را در تالار قشقایی تمرین می‌کند.
سایر نمایش‌هایی که در مجموعه تئاترشهر در حال تمرین هستند به ترتیب عبارتند از: نمایش”قدم زدن روی...” به کارگردانی آروند دشت‌آرای در تالار چهارسو، ”خرده جنایت‌های زن و شوهری” به کارگردانی سهراب سلیمی در تالار سایه، ”رویای یک عکس” به کارگردانی مسعود رایگان و”رومئو و ژولیت” به کارگردانی حسین فرخی در تالار نو.
نمایش‌هایی که در پلاتوی مجموعه تئاترشهر تمرین می‌کنند نیز به قرار زیر است، نمایش‌های”حکایت ناتمام آن زن خوشبخت” به کارگردانی فرهاد شریفی، ”دن کامیلو” به کارگردانی کورش نریمانی، ”اولئانا” به کارگردانی علی‌اکبر علیزاد، ”آسمان روزهای برفی” به کارگردانی محمد عاقبتی و”پرتره” به کارگردانی دکتر محمدرضا خاکی.
گفتنی است آتیلا پسیانی به همراه مهدی صدر، حمید فلاحی، رضا مولایی، محمد میرعلی اکبری، فهیمه راستکار و امید سهرابی در کارگاه نمایش مجموعه تئاترشهر مشغول تمرین یک work shop هستند.