در حال بارگذاری ...

43 نمایش به جشنواره مناطق تئاتر دانشگاهی راه پیدا کردند

هیئت‌های بازبینی جشنواره مناطق پس از بررسی آثار ۱۶ نمایش در منطقه جنوب، ۱۵ نمایش از منطقه شمال و شمال شرق و ۱۲ نمایش را هم از منطقه مرکز و شمال غرب برای حضور در جشنواره مناطق انتخاب کردند.

43 نمایش پس از بازبینی به جشنواره‌های منطقه‌ای جنوب، شمال و شمال شرق و مرکز و شمال غرب نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران راه یافتند.
به گزارش سایت ایران تئاتر از ستاد خبری نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، هیئت‌های بازبینی جشنواره مناطق پس از بررسی آثار 16 نمایش در منطقه جنوب، 15 نمایش از منطقه شمال و شمال شرق و 12 نمایش را هم از منطقه مرکز و شمال غرب برای حضور در جشنواره مناطق انتخاب کردند.
در منطقه جنوب نمایش‌های”خانه عروسک” از دانشگاه‌ علوم پزشکی شیراز، ”کریستین” و”غیب‌گوئی” از دانشگاه آزاد بوشهر، ”شطرنج سوئیسی” و”شب قطعیت‌گرایی چند صدایی” از دانشگاه آزاد شیراز، ”فرار به ماه”، ”کوچه‌ای برای تردید” و”عقد ما را در زمین بسته‌اند” از دانشگاه‌های بندرعباس، ”سالروز” و ”شرط” از دانشگاه‌های اهواز”ردپای پشت پنجره” از دانشگاه پیام نور ممسنی، ”وقتی در دنیا چیزی نماند جز آواز” از دانشگاه زابل، ”روایتی برای بهرام چوبین” از دانشگاه آزاد گچساران، ”یک تار موی سپید، یک تار موی سیاه” از دانشگاه آزاد ماهشهر، ”بچه‌های کارخونه” از دانشگاه آزاد زرند و”صلیب مقدس” از دانشگاه آزاد زاهدشهر به جشنواره بندرعباس راه یافتند. این جشنواره از 27 آذر تا 3 دی ماه برگزار می‌شود.
در منطقه مرکز و شمال غرب نیز نمایش‌های”مده‌آ”،”لیر بیچاره”، ”آقای مجنون و خانوم لیلی”، ”آب و خواب” و”شب” از دانشگاه آزاد اراک، ”خداحافظ و سلام” و”سه شب با مادوکس” از دانشگاه نبی‌اکرم تبریز، ”شب‌های آوینیون” از دانشگاه تبریز، ”پیامبر شوریده” از دانشگاه کردستان، ”دیوار” از دانشگاه ایلام، ”کمد” از دانشگاه علمی کاربردی قزوین و”گل شوران” از دانشکده فنی شهید بهشتی ارومیه به جشنواره منطقه‌ای سنندج که از 5 تا 9 دی ماه برگزار می‌شود راه یافتند.
همچنین در منطقه شمال و شمال شرق نمایش‌های”وقت سکوت عروسک‌ها” از دانشگاه پیام نور شاهین‌شهر، ”تاثیر زوزه باد”، ”حشره حشره است”، ”خرس”، ”شکنجه”، ”بازی صورتک”، ”رقص کاغذ پاره‌ها” و”زنی که سر ساعت 6 آمد” از دانشگاه آزاد تنکابن”، ”مرا روی بومم چال کنید” از دانشگاه آزاد علی‌آباد کتول، ”باد در هیاهوی عصر پاییز” از دانشکده علمی کاربردی مشهد، ”و شاپور بسیار بگردید و سفر کرد” و”نمایش”در” از دانشگاه فردوسی مشهد، ”پل” نیز از دانشگاه آزاد مشهد، ”مرغ از قفس پرید” از دانشگاه آزاد قائمشهر و”من هنوز زنده‌ام” از دانشکده هنر نیشابور برای حضور در جشنواره منطقه شمال و شمال شرق که از 12 تا 15 دی ماه در رشت برگزار می‌شود، انتخاب شدند.