در حال بارگذاری ...

نقد تمام نمایش های روی صحنه در ”دوشنبه‌های نقد تئاتر”

کانون ملی منتقدان تئاتر ایران برای برگزاری جلسات نقد حضوری تمامی نمایش‌های در حال اجرا در تهران در "دوشنبه‌های نقد تئاتر" فراخوان داد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، بنابراین فراخوان در ادامه فعالیت های کانون ملی منتقدان تئاتر ایران در زمینه برگزاری جلسات حضوری نقد و بررسی آثار نمایشی از این پس جلسات نقد حضوری آثار، دوشنبه شب هر هفته و به درخواست گروه های نمایشی در تالارهای نمایش تهران برگزار می شود.
روابط عمومی کانون ملی منتقدان تئاتر ضمن اعلام این خبر اضافه می کند که گروه های نمایشی در هر زمان از اجرای نمایش و در صورت تمایل با ارسال درخواست برگزاری جلسه نقد و بررسی حضوری توسط اعضای کانون به نشانی خیابان شهریار، خیابان هانری کربن، پلاک 18طبقه دوم دفتر کانون ملی منتقدان تئاتر ایران یا پست الکترونیکIran.critics@gmail.com یا ارسال نمابر به شماره تلفن 66721117می توانند آمادگی خود را برای برگزاری این جلسات در دوشنبه شب های هر هفته اعلام نمایند.
کانون ملی منتقدان تئاتر ایران از کانون های ملی عضو کانون بین المللی منتقدان تئاتر I.A.T.C است که یکی از 9کانون و تشکل زیر مجموعه انستیتوی بین المللی تئاتر ITI است و در حال حاضر 43 عضو دارد.