در حال بارگذاری ...

کارگاه‌های تخصصی و آموزشی خانه‌ تئا‌تر فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود

کارگاه تخصصی و آموزشی تئا‌تر با همکاری موسسه‌ فر‌هنگی هنری افرامانا توسط خانه‌ تئا‌تر فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود. 

به گزارش سایت ایران تئا‌تر، این کارگاه‌ها با حضور پیام دهکردی، رویا افشار، بهزاد صدیقی، علی سرابی‌، یاسر خاسب و فائزه فیض از آغاز زمستان سال جاری در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود. 
 
این کارگاه‌ها توسط خانه‌ تئا‌تر فرهنگسرای گلستان زیر نظر استادان حرفه‌ای تئا‌تر در رشته‌های نمایشنامه‌نویسی، دیدن و تحلیل تئا‌تر، بازیگری (بدن و حرکت و بداهه) و نمایش خلاق کار‌گاه‌های تخصصی و آموزشی تئا‌تر برگزار می‌کند. 
 
در این کارگاه‌ها پیام دهکردی در رشتهٔ بازیگری، رویا افشار در رشته‌ بازیگری، علی سرابی در رشته‌ نمایشنا‌مه‌نویسی‌، یاسر خاسب در رشته‌ بدن و حرکت، بهزاد صدیقی در دو رشته نمایشنامه‌نویسی و دین و تحلیل تئا‌تر و فائزه فیض در رشته‌ نمایش خلاق تدریس می‌کنند. 
 
به هنرجویانی که هر یک از دوره‌های این کارگاه را با موفقیت سپری کنند، گواهی‌نامهٔ پایان دوره اهدا می‌شود. 
 
کارگاه‌های نمایشنامه‌نویسی و بازیگری با استادی رویا افشار در دو ترم مقدماتی و تکمیلی، کارگاه بازیگری علی سرابی به صورت یک هفته‌ای و کارگاه بازی‌گری پیام دهکردی به صورت یک روزه برپا خواهد‌شد. 
 
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند به واحدآموزش فرهنگسرای گلستان به نشانی میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب خیابان بوستان فدک مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۳۰۰۲ تماس بگیرند.