در حال بارگذاری ...
...

سازمان زیباسازی شهرداری تهران تمام بیلبوردهای تبلیغاتی جشنواره را جمع‌آوری کرد

نصب این تبلیغات جزء تعهدات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان طرف قرارداد بوده و نکته جالب توجه این است که سازمان زیباسازی شهرداری تهران تبلیغاتی را جمع کرده که به تایید همکارانشان رسیده است.

سازمان زیباسازی شهرداری تهران شب گذشته تمام بیلبوردهای تبلیغاتی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را از سطح شهر جمع‌آوری کرد.
محمد خزاعی معاون تبلیغات و روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«تمام بیلبوردهای جمع شده مجوز سازمان فرهنگی هنری شهرداری را روی خود داشته‌اند.»
وی ادامه داد:«نصب این تبلیغات جزء تعهدات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به عنوان طرف قرارداد بوده و نکته جالب توجه این است که سازمان زیباسازی شهرداری تهران تبلیغاتی را جمع کرده که به تایید همکارانشان رسیده است.»
وی با یادآوری گذشت سه روز از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر افزود:«این مسئله باعث تعجب میهمانان و هنرمندان این جشنواره شده است. حتی تبلیغات موجود در سردر تئاترشهر را که هیچ ربطی به بیلبوردهای سطح شهر نداشته نیز جمع کرده‌اند.»
وی در پایان گفت:«از صبح امروز در حال پیگیری این مسئله هستیم که تا این لحظه هیچ پاسخی به ما نداده‌اند. این موضوع از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری در حال پیگیری است.»