در حال بارگذاری ...

پرویز پرستویی: اجرای فنز در تالار وحدت، یادآور خاطرات گذشته

بحث عمده این نمایش، تعصب است که هر جای دنیا وجود دارد و باعث ویرانی و تخریب می‌شود. همین موضوع است که تماشاگر را تا پایان نمایش با خودش همراه می‌کند که امیدواریم این اتفاق در اجرای تالار وحدت نیز رخ دهد.

بعد از نمایش ”عشق آباد“ و گذشت ٨ سال دوری از تئاتر و بخصوص تالار وحدت، از اولین اجرای نمایش فنز و یادآوری خاطرات آن سالها بسیار خوشحالم.
به گزارش سایت ایران تئاتر، پرویز پرستویی، بازیگر نمایش‌”فنز“ در گفت‌وگو با روابط عمومی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فنز با اعلام مطالب فوق گفت: اجرای نمایش فنز در تالار وحدت با استقبال بی‌نظیری روبرو شد و من را به یاد اجرای نمایش ”عشق آباد“ که ٨ سال گذشته در تالار وحدت بازی کرده بودم انداخت. در این ٨ سال فقط تماشاچی تئاتر بودم و بازی در نمایش فنز فرصتی دوباره شد تا دوباره به صحنه برگردم.
”پرستویی“ همچنین درباره اجرای این نمایش در جشنواره بیست‌وچهارم تئاتر فجر گفت: علاقه خاصی که به آقای رحمانیان دارم و با توجه به نمایش‌نامه بسیار خوبی که ایشان نوشته بودند، بازی در این نمایش را پذیرفتم و حالا هم که این نمایش در بخش تولیدات منتخب ٨۴ جشنواره حضور دارد امیدوارم در طول این دو سه شب باقیمانده بتوانیم مردم را راضی کنیم.
وی ادامه داد: امیدوارم همه علاقه‌مندانی که در طول اجرای نمایش در تالار چهارسو موفق به تماشای آن نشدند بتوانند در این چهار شب به تماشای فنز بنشیند، البته گرچه تالار وحدت مخصوص اجرای نمایش نیست ولی ما تمام سعی‌مان را خواهیم کرد تا خودمان را با شرایط یکسان کنیم.
”پرویز پرستویی“ در ادامه درباره اجرای نمایش فنز در خارج از کشور گفت: تا کنون هم در سوئد و هم در دوبی نمایش را اجرا کردیم که با استقبال غیر منتظره‌ای از سوی علاقه‌مندان و ایرانیان مقیم این کشور روبرو شدیم.
وی همچنین درباره موضوع این نمایش و جذابیت آن گفت: طبیعی است که فنز در ظاهر بحث فوتبال را مطرح می‌کند ولی بحث عمده این نمایش، تعصب است که هر جای دنیا وجود دارد و باعث ویرانی و تخریب می‌شود.
وی ادامه داد: همین موضوع است که تماشاگر را تا پایان نمایش با خودش همراه می‌کند که امیدواریم این اتفاق در اجرای تالار وحدت نیز رخ دهد.
”پرستویی“ در پایان یادآور شد: تمام سعی خودم را خواهم کرد تا در پایان این چهار اجرا تماشاگران راضی از تالار وحدت خارج شوند و خاطره‌ خوبی برایشان به جا بماند.
گفتنی است نمایش فنز به کارگردانی ”محمد رحمانیان“ از ۴ تا ٧ بهمن در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.