در حال بارگذاری ...

نمایش «پیرمرد و ببر» با حضور سفیر حمایت از کودکان بیمار و هموفیلی آغاز می‌شود

نمایش «پیرمرد و ببر» به نویسندگی علی خاکبازان و کارگردانی رضا بهرامی با حضور بهاره رهنما، سفیر حمایت از کودکان بیمار و هموفیلی در تالار هنر افتتاح می‌شود.

به گزارش سایت ایران تئاتر، نمایش «پیرمرد و ببر» به نویسندگی علی خاکبازان و دراماتورژی، طراحی و کارگردانی رضا بهرامی، چهارشنبه ۲۱ مردادماه، ساعت 19 با حضور بهاره رهنما، سفیر حمایت از کودکان بیمار و هموفیلی اجراهای عمومی خود را در تالار هنر آغاز می‌کند.درآمد حاصل از نخستین روز فروش به کودکان هموفیلی اختصاص پیدا می‌کند.

نمایش «پیرمرد و ببر» داستانی قدیمی و عامیانه است که در آن مردی ساده‌لوح فریب ببری داخل قفس را می‌خورد. ببر از سادگی مرد استفاده کرده و می‌خواهد طعمه‌های بیش‌تری به دست بیاورد. این نمایش همراه با موسیقی زنده و سنتی و ایجاد فضای نمایش ایرانی اجرا می‌شود و از خرده‌نمایش‌های ایرانی مثل سایه،نقالی و پرده‌خوانی در آن استفاده شده است.

حمیدرضا ملاحسینی، مهدی داوودی، مهدی ضیاییان‌پور، مهسا کریم‌زاده،المیرا پارسا و سینا توکلی بازیگران این اثرند. سایر عوامل اجرایی عبارتند از: روح‌الله جعفری (مشاور کارگردان)، آمنه شیخ‌الاسلام (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، کهبد تاراج (مدیر صحنه)،مرتضی برزگرزادگان (مدیر اجرایی)، فاطمه عباسی (طراح و ساخت ماسک و عروسک)، نجمه میرصانعی (طراح لباس)، علی‌اشرف سمایی (طراح نور)، سروش کریمی‌نژاد (طراح حرکات فرم)، مرجان مروستی (شاعر)، طهمورث امیری (سرپرست نوازندگان و نوازنده تار)، آناهیتا مطلق (نوازنده کمانچه)، علی اولیا (نوازنده تنبک)، مهرانگیز قهرمانی (روابط عمومی) و احمدرضا حجارزاده (مشاور امور رسانه).