در حال بارگذاری ...

نمایش «دختر بوته گوجه فرنگی» در تالار هنر به صحنه می‌رود

نمایش «دختر بوته گوجه‌فرنگی» به کارگردانی مریم اکبری از چهارشنبه 21 مردادماه در تالار هنر به صحنه می‌رود.

به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش به نویسندگی ویسلی میدلتون، کاری از گروه ترمه، در رابطه با دو کودک است، که در همسایگی هم زندگی می‌کنند و یکی از آنها به تازگی به آنجا مهاجرت کرده. آنها در باغچه‌های خود بوته گوجه فرنگی کاشته‌اند اما یکی از بوته‌ها خشک می‌شود و یکی از بوته‌ها رشد خوبی دارد.  دختر بزرگتر به زور بوته دختر کوچک‌تر مهاجر را به باغچه خود می‌برد اما ...

همچنین افتتاحیه نمایش «دختر بوته گوجه فرنگی» با حضور مجید قناد، چهارشنبه 21 مردادماه، برگزار خواهد شد.

عوامل نمایش موزیکال «دختر بوته گوجه فرنگی» عبارتند از:فاطمه خدابنده‌لو، پریا علیمحمدی و مریم اکبری (بازیگر)، سعیده رمضانزاده (مترجم)، حسین فدایی‌حسین (دراماتورژ)، پریا علیمحمدی (دستیار کارگردان)، فرید نوایی (آهنگساز)، مجتبی مهدی (شاعر)، رامین کهن و روشنک کریمی (آواز)، مریم اکبری (طراح صحنه)، ناهید روحانی (مشاور دکور و بافت صحنه)، روشنک کریمی (طراح لباس)، مهری حیدری (دوخت لباس)، علی‌اشرف سمائی (طراحی و اجرای نور)، حسین تبریزی (طراح گریم)، پارمیدا عزیزی‌نژاد (طراح پوستر و بروشور)، سعید صادقی (مدیر اجرایی)، ساناز رضائیان (منشی صحنه)، روشنک کریمی (مدیر روابط عمومی)، بهار سیف (مسئول رزرو) و اختر تاجیک (عکاس).

نمایش «دختر بوته گوجه فرنگی» به نویسندگی ویسلی میدلتون و کارگردانی مریم اکبری، مختص گروه کودک و نوجوان، از 21 مرداد تا 25 شهریورماه، هر روز به جز شنبهها، ساعت 18 در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده (امجدیه سابق) اجرا می‌شود. علاقه مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند با شماره‌های 09303727201 و 09307020671 تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

مدیرکل هنرهای نمایشی و هنرمندان از کریم اکبری‌مبارکه گفتند

یادی از هنرمندی که برای تئاتر کودک تلاش وافر داشت
مدیرکل هنرهای نمایشی و هنرمندان از کریم اکبری‌مبارکه گفتند

یادی از هنرمندی که برای تئاتر کودک تلاش وافر داشت

مدیرکل هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان با حضور در آیین افتتاحیه نمایش «کتابخورها» و بزرگداشت زنده‌یاد کریم اکبری‌مبارکه از تلاش‌های این هنرمند فقید برای تئاتر کودک گفتند.

|

هنرمندان، تئاتر شهر را خانه مردم می‌دانند

هنرمندان، تئاتر شهر را خانه مردم می‌دانند

مجید قناد: طرح احداث حریم مجموعه تئاتر شهر، سال‌های سال است که مطالبه تمامی هنرمندان، مدیران و مردم دغدغه‌مندی بوده و هست که نگران حفظ این بنای فرهنگی-هنری و پیشینه ارزشمند هنرهای نمایشی هستند.

|