در حال بارگذاری ...

اظهارات علی رفیعی بعد از تماشای نمایش «شنیدن»

علی رفیعی کارگردان صاحب‌نام تئاتر کشورمان و تعدادی دیگر از هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون یکشنبه 18 مردادماه، از نمایش «شنیدن» در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر دیدن کردند.

به گزارش سایت ایران تئاتر، علی رفیعی بعد از تماشای این اثر نمایشی با حضور در پشت صحنه نمایش ضمن تقدیر از عوامل اجرایی نمایش «شنیدن» گفت: «این نمایش به قدری دارای شاعرانگی بود که دلم می‌خواست در این فضای دلنشین و جذاب باقی بمانم به طوری که بعد از پایان اجرا مردد بودم که از تالار چهارسو بیرون بیایم یا خیر؟»

این کارگردان مطرح تئاتر کشورمان توضیح داد: «این ویژگی کارهای امیررضا کوهستانی است که تماشاگر را به دنیایی شاعرانه می‌برد که به شدت جذاب و دلنشین است. به طوری که مخاطب بعد از پایان نمایش کاملا آچمز از تالار بیرون می آید. به هر ترتیب لازم است یک خسته نباشید ویژه به کارگردان و بازیگران نمایش بگویم که واقعا کار ارزشمندی را روی صحنه بردند.»

رویا افشار، مریم سعادت، مرجانه گلچین، محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، حمیدرضا پگاه،ایوب آقاخانی، شهرام مکری، پیام دهکردی، خسرو احمدی، افسانه ماهیان، طناز طباطبایی، ترانه علیدوستی، مهسا مهجور، آتوسا قلم‌فرسایی، ستاره پسیانی، سعید چنگیزیان، نوید محمدزاده، محمد عاقبتی و مجید اسلامی از جمله هنرمندانی بودند که طی روزهای گذشته از نمایش «شنیدن» در تالار چهارسو دیدن کردند.

نمایش «شنیدن» به نویسندگی و کارگردانی امیررضا کوهستانی تا 23 مردادماه، با بازی الهام کردا، مهین صدری، مونا احمدی و آیناز آذرهوش در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با آتیه جاوید، بازیگر و کارگردان تئاتر

زندگی‌ام را برای بازیگری گذاشته‌ام
گفت‌وگو با آتیه جاوید، بازیگر و کارگردان تئاتر

زندگی‌ام را برای بازیگری گذاشته‌ام

آتیه جاوید، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با بیان اینکه تئاتر چیزی جدا از من نیست، می‌گوید که زندگی‌اش را برای بازی گذاشته و اگر نمایشنامه او را برای آمدن روی صحنه ترغیب کند، با تمام وجود به تئاتر بازمی‌گردد.

|