در حال بارگذاری ...

”آیه‌های غربت”: ابتدا در مشهد و بعد در تهران روی صحنه می‌رود

قرار است قبل از اجرا در تهران ۱۵ شب در مشهد اجرا داشته باشیم گرچه امکانات محدودی در اختیار ماست. طی گفت‌وگوهایی که با دوستان‌مان در تهران و مشهد داشتیم، بنا بر این شد که ۱۵ اجرا در شهر مشهد و یک ماه اجرا در تهران داشته باشیم اما زمان این اجراها هنوز مشخص نیست./قصد دارم برای اجرا در تهران از یکی دو نفر از دوستان خراسانی که مقیم تهران هستند برای بازی دعوت کنم تا کار با گروهی قوی‌تر به مرحله اجرای عمومی بیاید.

رضا صابری کارگردان مشهدی که نمایش”آیه‌های غربت” را در جشنواره فجر روی صحنه برده بود، از اجرای این نمایش در مشهد خبر داد.
صابری در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«قرار است قبل از اجرا در تهران 15 شب در مشهد اجرا داشته باشیم گرچه امکانات محدودی در اختیار ماست. طی گفت‌وگوهایی که با دوستان‌مان در تهران و مشهد داشتیم، بنا بر این شد که 15 اجرا در شهر مشهد و یک ماه اجرا در تهران داشته باشیم اما زمان این اجراها هنوز مشخص نیست.»
این کارگردان مشهدی درباره اجرای عمومی”آیه‌های غربت” می‌گوید:«قصد دارم برای اجرا در تهران از یکی دو نفر از دوستان خراسانی که مقیم تهران هستند برای بازی دعوت کنم تا کار با گروهی قوی‌تر به مرحله اجرای عمومی بیاید.»
صابری با اشاره به این که در اجرای عمومی پرداخت‌هایی روی نمایشش انجام خواهد داد تاکید کرد:«برای ما یک اجرای قوی و حرفه‌ای اهمیت به سزایی دارد و عقیده دارم کاری که برای اجرا به تهران می‌رود باید پربار و بی‌نقص باشد.»
وی در پایان یادآوری کرد:«سفر یک گروه از شهرستان به تهران و اقامت آن‌ها بسیار پرهزینه است و من امیدوارم این مسئله مد نظر مسئولان قرار گیرد.»