اجرای اپرای”رستم و سهراب” نقطه عطفی در حضور مخاطبان تئاتر بود
بهروز غریبپور، کارگردان تئاتر و مدیرعامل خانه هنرمندان ایران ضمن بیان این مطلب درباره اتفاقات مثبت سال ۸۴ به سایت ایران تئاتر گفت:«اجرای اپرای”رستم و سهراب” برای من و گروهم نقطه عطفی در حضور مخاطبان تئاتر بود. علاو بر آن کار روی قهرمانان اسطورهای مانند قهرمانان شاهنامه دشواریهای صحنهای بسیاری دارد که اپرای عروسکی یک راه حل موفق برای رفع این دشواریها عرضه کرد که به عقیده من از این پس تئاتر عروسکی ایران از آن بهره میگیرد.»
خوبترین اتفاق سال 84 برای من ادامه اجرای اپرای عروسکی”رستم و سهراب”، استقبال تماشاگران و تاثیر آن بر میهمانان خارجی، ایرانی و هنرمندانی بود که آن را دیدند.
بهروز غریبپور، کارگردان تئاتر و مدیرعامل خانه هنرمندان ایران ضمن بیان این مطلب درباره اتفاقات مثبت سال 84 به سایت ایران تئاتر گفت:«اجرای اپرای”رستم و سهراب” برای من و گروهم نقطه عطفی در حضور مخاطبان تئاتر بود. علاو بر آن کار روی قهرمانان اسطورهای مانند قهرمانان شاهنامه دشواریهای صحنهای بسیاری دارد که اپرای عروسکی یک راه حل موفق برای رفع این دشواریها عرضه کرد که به عقیده من از این پس تئاتر عروسکی ایران از آن بهره میگیرد.»
این کارگردان تئاتر که در سال 84 علاوه بر اپرای عروسکی”رستم و سهراب” نمایش”ایکارو” را در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر و با بازی محمد حاتمی، سیاوش طهمورث و ... روی صحنه برد درباره امیدها، آرزوها و برنامههای خود برای امسال میگوید:«امیدوارم در سال 85 فیلمنامه”فرشتهها در زندان” را جلوی دوربین ببرم. این فیلمنامه بعد از”تنبل قهرمان” آماده شده که به دلیل تحولات حوزه سینما تولید آن مقدور نشد. یکی دو فیلمنامه دیگر نیز نوشتهام که امیدوارم تدارکات یکی از آنها را شروع کنم. در حوزه تئاتر هم نمایش”خدا در آلتونا حرف میزند” را برای صحنه آماده خواهم کرد.
وی در پایان، با ابراز امیدواری نسبت به آغاز سفرهای خارجی اپرای عروسکی در سال جدید از قطعی شدن اجرای اپرای عروسکی”رستم و سهراب” در جشنواره شش هزار سال تمدن ایران خبر داد.