در حال بارگذاری ...

انتشار برنامه‌های تئاتر سه کشور قبرس،فرانسه و یونسکو ـ آشبرگ

مؤسسه فرهنگی تئاتر اروپا، مرکز بین‌المللی آک ـ‌ زنت و انستیتو بین‌المللی تئاتر قبرس از بازیگران حوزه تئاتر جهت حضور در کارگاه آموزشی قبرس دعوت به عمل آورد./کارگاه آموزشی تابستانی مؤسسه بین‌المللی نمایشگران عروسکی فرانسه از ۱۲ تا ۲۸ تیرماه سال جاری با هدف برگزاری واحدهای آموزشی پیشرفته و حرفه‌ای، برپا خواهدشد.

انتشار فراخوان کارگاه آموزشی بازیگران قبرس
مؤسسه فرهنگی تئاتر اروپا، مرکز بین‌المللی آک ـ‌ زنت و انستیتو بین‌المللی تئاتر قبرس از بازیگران حوزه تئاتر جهت حضور در کارگاه آموزشی قبرس دعوت به عمل آورد.
به گزارش سایت ایران تئاتر این کارگاه که از 8 تا 28 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار خواهدشد، در چهارچوب تحقیق هنر تئاتر میان فرهنگ‌های مختلف و نیز بررسی قالب کلیشه در تئاتر عمل خواهدکرد. همچنین طی برگزاری این کارگاه آموزشی، نمایش "شب‌های سفید" اثر دوستوسکی مورد بررسی قرار خواهدگرفت.
برپایه این خبر، هزینه شرکت در این کارگاه آموزشی شامل ثبت نام، اقامت و سه وعده غذا معادل 780 یورو خواهدبود. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن: 03061287274 تماس حاصل کرده و یا به نشانــــی اینترنتی: www.theatreculture.org مراجعه کنند.
اعلام فراخوان موسسه بین‌المللی نمایشگران عروسکی فرانسه
کارگاه آموزشی تابستانی مؤسسه بین‌المللی نمایشگران عروسکی فرانسه از 12 تا 28 تیرماه سال جاری با هدف برگزاری واحدهای آموزشی پیشرفته و حرفه‌ای، برپا خواهدشد.
بنا به گزارش اتاق خبر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، شرایط حضور در این کارگاه آموزشی بدین شرح است: شرکت‌کنندگان حتماً باید جزو فعالان حرفه‌ای و یا نیمه حرفه‌ای تئاتر باشند. شرکت‌کنندگان باید حتماً با هنرهای نقاشی و مجسمه‌سازی آشنایی داشته باشند. زبان مورد استفاده در این کارگاه انگلیسی و فرانسه است؛ بنابراین شرکت‌کنندگان باید حتماً به یکی از دو زبان یادشده تسلط داشته باشند. هزینه شرکت در کارگاه یادشده 900 یورو است.
علاوه براین، کارگاه آموزشی یادشده از 13 تا 28 شهریورماه سال جاری برای کارگردانان و طراحان صحنه و نور یک دوره آموزشی را برگزار خواهدکرد که هزینه شرکت در این کارگاه آموزشی 600 یورو خواهدبود و شرکت‌کنندگان باید علاوه بر آشنایی با کامپیوتر به زبان فرانسه هم مسلط باشند.
گفتنی است علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با تلفن: 0033324337250 شماره نمابر: 00330324337269 نشانی اینترنتی :www.marionnette.com و ایمیل: institute@marionnette.com مکاتبه یا رجوع داشته باشند.
انتشار فراخوان و اعلام برنامه‌های بین‌المللی یونسکو ـ آشبرگ
امور بین‌الملل اداره کل هنرهای نمایشی برنامه‌های بین‌المللی یونسکو ـ آشبرگ را رسماً اعلام کرد.
بنا به گزارش اتاق خبر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر از این برنامه‌ها می‌توانند به نشانی‌های اینترنتی زیر مراجعه کنند:
مرکز "واتر میل" نیویورک آمریکا www.robertwilson.com

مرکز "کوتوـ پ ـ پاتاری" چنیای هند www.koothu-p-ppattarai.org
موسسه "ساکاتار ایتاپاریکا" برزیل www.sacatar.org
موسسه بین‌المللی عروسکی "چارلویلی ـ مزرس" فرانسه www.marionnette.com