در حال بارگذاری ...

”آواز ستاره‌ها” یک هفته دیگر تمدید شد

نمایش”آواز ستاره‌ها” نوشته مهرداد کورش‌نیا(خرمن‌بیز) نامزد دریافت پنج جایزه اصلی(انجمن نمایش) از بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است و به داستان زندگی دختر جوانی می‌پردازد که از شهرستان به تهران آمده و با خواهر خود زندگی می‌کند. این نمایش به واسطه بررسی روابط این دو خواهر سعی دارد به مسائل و معضلات موجود جامعه بپردازد.

نمایش”آواز ستاره‌ها” به کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا(خرمن‌بیز) که از بیستم فروردین ماه در تالار نو مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفت به مدت یک هفته تمدید شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر، نمایش”آواز ستاره‌ها” نوشته مهرداد کورش‌نیا(خرمن‌بیز) نامزد دریافت پنج جایزه اصلی(انجمن نمایش) از بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است و به داستان زندگی دختر جوانی می‌پردازد که از شهرستان به تهران آمده و با خواهر خود زندگی می‌کند. این نمایش به واسطه بررسی روابط این دو خواهر سعی دارد به مسائل و معضلات موجود جامعه بپردازد.
در این نمایش بازیگرانی چون فاطمه عسگری، فرشته گلریز، حسین زودبین، رضا رباط‌جزی و پوریا رحیمی‌سام ایفای نقش دارند و محمد بذرافکن مشاور کارگردان، مهرداد کورش‌نیا طراح صحنه و محمد کوروش‌نیا دستیار کارگردان نمایش هستند.
همچنین علی شهبازی آهنگساز و میلاد خرمن‌بیز منشی صحنه کارند.