در حال بارگذاری ...
کریم اکبری‌مبارکه:

جشنواره بین‌المللی محل تبادل افکار هنرمندان تئاتر کشور است

داور بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان محل تبادل افکار بین هنرمندان تئاتر کشور است

به گزارش سایت ایران تئاتر، کریم اکبری‌مبارکه گفت: نمایش‌هایی که تاکنون بر روی صحنه رفته از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده است.

داور بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: چون هنوز دو روز از جشنواره گذشته است، نمی‌توان در مورد کیفیت کارها و نمایش‌ها به‌ طور دقیق نظر داد و اینکه کاری را عالی و یا ضعیف اعلام کرد.

او با تأکید بر اینکه برگزاری جشنواره بین‌المللی تأثیر خود را بر روی آثار تئاتر گذاشته است، گفت: من از اولین دوره‌های جشنواره تئاتر، حضور داشته‌ام و در حال حاضر نمایش‌ها خیلی تغییر کرده است.

اکبری‌مبارکه با اشاره به اینکه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان محل تبادل افکار بین هنرمندان تئاتر کشور است، اظهار کرد: هنرمندان عرصه تئاتر در جشنواره کارهای همدیگر و کارهای کشورهای خارجی را می‌بینند.

او با بیان اینکه جشنواره موقعیتی برای آموختن و کسب تجربه از دیگر هنرمندان عرصه تئاتر است، گفت: ارتقای سطح کیفی تئاتر کشور و حرکت آن به سمت بین‌المللی شدن نیازمند تحقیق و کارشناسی است.




نظرات کاربران