در حال بارگذاری ...

مراسم زادروز استاد اکبر رادی برگزار می‌شود

مراسم هفتادوششمین زادروز استاد اکبر رادی، پنج شنبه 16 مهرماه توسط بنیاد اکبر رادی در تماشاخانه سه نقطه برگزار می‌شود .

به گزارش سایت ایران تئاتر، در ابتدای این مراسم بهزاد صدیقی، سخنگوی بنیاد اکبر رادی، در خصوص فعالیت‌های یک سال گذشته‌ی این بنیاد صحبت می‌کند و ‌جعفر والی، بازیگر و کارگردان تئاتر  و فرامرز طالبی، پژوهش‌گر تئاتر و عضو هیئت مدیره بنیاد اکبر رادی، از دیگر سخنرانان مراسم هستند.

 پخش کلیپ از تصاویر و صدای اکبر رادی، اجرای موسیقی سنتی گیلان و تقدیر از یک کارگردان تئاتر و یک نمایش نامه‌نویس سال گذشته، از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

مراسم هفتادوششمین زادروز اکبر رادی، با اجرای دکتر عطاالله کوپال ، مدیر عامل بنیاد اکبر رادی و حضور نمایش نامه نویسان، هنرمندان ، دانشجویان تئاتر، پنج شنبه 16 مهرماه، ساعت 16،  در تالار رکن الدین خسروی تماشاخانه سه نقطه برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان نمایش‌نامه نویسی و تئاتر آزاد است..

تماشاخانه سه نقطه در میدان ولی عصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان شهید کبکانیان ، نبش کوچه مرتضی زاده ، پلاک 14 واقع است.




مطالب مرتبط

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

مؤسسه‌ فرهنگی هنری اکبر رادی، در پیامی به مناسبت سالگرد درگذشت این نمایشنامه‌نویس که هم‌زمان با زادروز بهرام بیضایی است، از این دو هنرمند بزرگ عرصه هنرهای نمایشی کشور یاد کرد.

|

نظرات کاربران