در حال بارگذاری ...

پلاتوهای اداره تئاتر میزبان تمرین 18گروه نمایش است

پلاتوهای اداره تئاتر در حال حاضر پذیرای 18 گروه نمایشی است که برای حضور در سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر فجر تمرین می‌کنند.

به گزارش سایت ایران تئاتر،  16 گروه از 22 گروه معرفی شده از سوی دبیرخانه سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر فجر در بخش تازه‌های تئاتر ایران و 2 گروه در بخش تئاتر خیابانی جشنواره، تمرینات خود را جهت آماده شدن برای بازبینی اولیه و حضور در سی‌وچهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در پلاتوهای اداره تئاتر آغاز کرده‌اند.

اسامی این گروه‌های نمایشی به شرح زیر است:

«مرگ در اوج خوشبختی» به کارگردانی وحید جباری. «آشتی با یخ» به کارگردانی امیر آتشانی. «هتلی‌ها»به کارگردانی ساناز بیان، «ستاره ها درباد» به کارگردانی بابک حاجی زاده .«روزهای بی باران» به کارگردانی امین بهروزی .  «سفر به نهایت دور»  به کارگردانی محمد میر علی اکبری.«پیچک های خانه گاهگلی» به کارگردانی رسول نقوی. «بازبینی مجدد» به کارگردانی علی نورایی. «طپانچه خانم» به کارگردانی شهاب الدین حسین پور.«میر مطهر انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» به کارگردانی وحید درویشی.«سند چشم انداز» به کارگردانی مهدی محمدی. «افرای ژاپنی» به کارگردانی مسعود طیبی.«الف وارد می‌شود» به کارگردانی برکه فروتن. «پیروز و آنها» به کارگردانی بهنام بختیاری. «نسل آخر» به کارگردانی سمانه زندی نژاد. «پیرمردی با دستکش»زهره بهروزی نیا.«شب بخیر اقای فرمانده» به کارگردانی سیروس همتی.  نمایش خیابانی « دهقان فدارکار» به کارگردانی صابر کوکبی و نمایش خیابانی «فیگو» به کارگردانی مجتبی خلیلی.

سی‌وچهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر  به دبیری دکتر سعیداسدی اول تا 12 بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با دبیر بخش کارگاه‌های آموزشی جشنواره تئاتر فجر

ایرج افشاری‌اصل: به دنبال مهم‌ترین رکن تولید نمایش یعنی آموزش هستیم 
گفت‌وگو با دبیر بخش کارگاه‌های آموزشی جشنواره تئاتر فجر

ایرج افشاری‌اصل: به دنبال مهم‌ترین رکن تولید نمایش یعنی آموزش هستیم 

ایرج افشاری‌اصل، آموزش را مهم‌ترین رکن زنجیره تولید نمایش دانست که بخش کارگاه‌های آموزشی چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، در پی رسیدن به آن است.

|

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

علیرضا کوشک‌جلالی و سعید اسدی شب گذشته به تماشای نمایش «هیدن» نشستند و گفتند خون جدیدی در رگ‌های تئاتر ایران جاری شد و این نمایش باید در عرصه بین‌المللی نیز حضوری پر رنگ داشته باشد.

|

یادداشت سیروس همتی در اهمیت جشنواره‌های استانی

تئاتر استان‌ها، پتانسیل جهانی شدن دارد
یادداشت سیروس همتی در اهمیت جشنواره‌های استانی

تئاتر استان‌ها، پتانسیل جهانی شدن دارد

سیروس همتی: باوجود این‌که آثار حاضر در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال‌وبختیاری یا بهتر است بگویم، تئاتر بام ایران، از نظر تعداد محدود بودند اما خوشبختانه تمامی آن‌ها از نظر کیفی بسیار ...

|

نظرات کاربران