در حال بارگذاری ...

حضور بازیگر علی‌رغم آسیب‌دیدگی بر صحنه تئاتر

بازیگر نمایش «موش تو پیت حلبی» علی‌رغم آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه مچ پا، شب گذشته در دو سانس بر صحنه تئاتر حاضر شد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، فریبا خادمی، بازیگر نمایش «موش تو پیت حلبی»‌ با وجود آسیب‌دیدگی شدید مچ‌پا دیشب در دو سانس به صحنه رفت.

خادمی در این خصوص توضیح داد: پنجشنبه پس از اجرا در پشت صحنه نمایش دچار آسیب جدی‌ شدم و با مراجعه به پزشک، متوجه شدم که باید استراحت مطلق کنم و حتی برای چند قدم هم، از عصا استفاده کنم.

او افزود: به کارگردان نمایش اطلاع ندادم که دچار استرس و نگرانی نشود و تصمیم گرفتم حتما به صحنه بروم. البته چند سال پیش در نمایشی با کارگردانی نصرالله قادری نیز مچ دستم شکست و روی صحنه حاضر شدم.

خادمی گفت: با اجرا رفتن، پروسه درمان من طولانی‌تر می‌شد اما در مقابل اجرایی که بلیت‌هایش فروش رفته و جمع کثیری از بازیگران و سایر عوامل وابسته به حضور من بودند، ارزش‌اش را داشت که درد زیادی را تحمل کنم. این برای من فراتر از تعهد کاری‌ است و بیشتر جنبه عرفانی دارد.

فریبا خادمی در مورد نقش بهجت در نمایش «موش تو پیت حلبی» بیان کرد: پیش از پیشنهاد علی هاشمی برای این نقش، به دلیل دوستی با نوشین تبریزی، نمایشنامه را خوانده بودم و بسیار خوشم آمد. با وجود این‌که من همیشه در نقش‌های دکتر و وکیل ظاهر شده و از این دست نمایش‌ها بازی نکرده بودم، کارگردان به من اعتماد کرد و نقش بهجت را به من سپرد.

او ادامه داد: به باور من، همه این نقش‌ها، در ناخودآگاه جمعی ما زندگی می‌کنند که در حیطه آرامش خودشان را نشان می‌دهند. من هم این نقش را زنده کردم.

براساس گفته های خادمی، بهجت زنی است همچون همه زن‌های نمایش «موش تو پیت حلبی» که فکر می‌کند تنها یک مرد می‌تواند سایه سرش باشد و زندگی آن را سامان دهد. این زن تلخی‌های زیادی دارد اما بازیگر تلاش کرده تا شیرینی‌هایی به کاراکتر این زن ببخشد.

نمایش «موش تو پیت حلبی» هر شب ساعت 19:30 در سالن سایه تئاترشهر به صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان «دویست و هشتادمین شب سال»

مرجان پورغلامحسین: میکروتئاتر، جهان تئاتری را گسترده‌تر می‌کند
گفت‌وگو با کارگردان «دویست و هشتادمین شب سال»

مرجان پورغلامحسین: میکروتئاتر، جهان تئاتری را گسترده‌تر می‌کند

مرجان پورغلامحسین، نویسنده و کارگردان نمایش «دویست‌وهشتادمین شب سال» بر این باور است که استفاده از تکنیک میکروتئاتر جهان تئاتری را گسترده‌تر می‌کند و در عین حال توانایی افزودن جلوه‌های ویژه و اتفاقاتی را در اختیار کارگردان‌ها قرار می‌دهد که در تئاتر عروسکی یا غیر ...

|

یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی
یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی

حمید کاکاسلطانی*: نمایش «بوستان حیات ژوراسیک» نوشته‌ نوشین تبریزی و به کارگردانی پرستو گلستانی دی‌ و بهمن‌ 1402 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه رفته است. این نمایش با ترکیبی از ...

|

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

«من نوید نیستم!» به اجرا بازگشت

نمایش محیطی «من نوید نیستم!» به کارگردانی سیدعلی خوشرو برای دور دوم اجرا در کافه‌تریای قشقایی تئاتر شهر پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

|

گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد
گفت‌وگو با دبیر جشنواره چهل‌ودوم تئاتر فجر

مهدی حامدسقایان: جامعه به هنرمندان توان‌یاب احتیاج دارد

دبیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به توانمندی بالای هنرمندان توان‌یاب، می‌گوید افراد دچار معلولیت، با حضور قدرتمند در این جشنواره، می‌توانند مهارت‌ها و توانمندی‌های بالای خودشان را به نمایش بگذارند و اعلام کنند که اجتماع به حضور و افکار و اندیشه‌های آن‌ها ...

|

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

تئاتر شهر؛ نگین تابان هنرهای نمایشی

کاظم نظری: تئاتر شهر، مهم‌ترین سالن زیرمجموعه اداره‌کل هنرهای نمایشی، هفتم بهمن 1402 هم‌زمان با میزبانی از آثار چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر و در همراهی باشکوه هنرمندان و تماشاگران فهیم و ...

|

«مامان» به صحنه بازمی‌گردد

«مامان» به صحنه بازمی‌گردد

نمایش عروسکی «مامان» به نویسندگی و کارگردانی الهام سلج محمودی دور دوم اجراهای خود را از 12 بهمن ماه در سالن تئاتر «هامون» آغاز می‌کند.

|

نظرات کاربران